Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Avelshane finnes/sökes

Avelshane sökes....

2013-03-14 21:45 #0 av: [Lec72]

Letar avelshane till min svarta cornish hona CH S*Lexingtons Chic Colette. FiV & Felv UA, HCM-UA. A-Blod

Hon befinner sig ( i April) i Karlshamn. Så omnejd vore önskvärt.

Hanen ska självklart genomgått samma  tester UA.

Anmäl
2013-03-14 21:49 #1 av: [Wiveka]

kika in på Nordiska rexringen

Anmäl
2013-03-14 21:59 #2 av: [Lec72]

Tack Wiveka, redan gjort..och varit inne på uppfödares hemsidor  som finns i närheten..men av erfarenhet så vet jag att det kan finnas hanar som inte är utannonserade på hemsidor, och istället för att sitta och maila massa folk så tycker jag att en annons här är "lättare", plus att det kanske finns "vanliga människor" med hankatt som ännu inte är kastrerade som vill låna ut Glad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.