Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 600 ggr
Leffe
3/4/13, 5:30 AM

4 mars

Nu på morgonen ska jag till Huddinge sjukhus för högersidig hjärtkatetrisering. Då får vi veta om trycket är bättre än när jag fick min diagnos. Känner mig i alla fall mycket bättre. Hela dagen går åt för denna aktivitet. Så katterna får ta hand om varandra idag utan husse.

Sköt om er

Annons:
Frajdah88
3/4/13, 7:08 AM
#1

TS: Lycka till idag! Här blev jag först väckt av katterna, som av någon anledning tyckte att det var matdags redan kl 04 i morse, för att sedan bli väckt igen kl 06 av barnen. Så jag känner mig lite trött. Idag ser det ut att kunna bli superväder igen, håller tummarna! :) Ha en underbar dag!

Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"

Bettan
3/4/13, 7:49 AM
#2

Leffe det kommer visa bra resultat.

Frajdah88 kan förstå du känner dig trött.

Hoppas alla får en bra dag.

Ha en bra dag

Sport iFokus

Eine
3/4/13, 9:26 AM
#3

Lycka till i dag.Har sagt det förut,men det skadar inte att säga det en extra gång 🙂

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
3/4/13, 9:26 AM
#4

Härligt väder idag.Ska iväg till jobbet på em för kvällspasset.kattungarn sover i en stor hög och ser ut att ha det så mysigt.Pojkarna har börjar smaka på lite mat nu så smått.TS jag ska hålla tummarna för dig idag.

noir
3/4/13, 11:37 AM
#5

Leffe: Hoppas det blivit bättre! Skönt att det känns bättre i vilket fall!

Börjar tröttna på att gå hemma, tråkigt att vänta in sambon och vänner och bekanta jobbar ju dom med. Har lyckats hitta lite tjejer som ska ha barn ungefär samtidigt som jag, så det har blivit en fika och imorgon blir det en till! Så det finns lite att se fram emot!
Har gett mig in på att inreda, planera inköp till barnrumet. Men det är mest ångestframkallande. Man vill ju göra smarta val som håller länge och är prisvärt!

Nåja har mina Cornishar som livar upp min vardag
Ta hand om er!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
3/4/13, 11:43 AM
#6

#5 jag har ett litet tips till dig.Gå gärna in på min dotters blogg och kika hon bloggar om inredning och hem bla.kan ej länka men den heter Friiidas och bloggportalen heter bloggplatsen tror jag.Hon fick ju barn i höstas och har gjort ett barnrum till sin pojke.hon skulle bli glad om du kikade in!!!

Annons:
noir
3/4/13, 12:09 PM
#7

#6 Vilken härlig blogg!
Sparar den så jag kan kika in. Ser att hon gillar cupcakes (baka), precis som jag! :D

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
3/4/13, 12:13 PM
#8

#7 ja hon hade barndop i helgen så jag hoppas hon lägger ut dessertbordet på bild,det var helt otroligt,allt gick i grönt.jag kan berätta att hon gått bageri i sin restaurangutbildning så hon har ej ärvt det av mig.HA HA .

Upp till toppen
Annons: