Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Fodervärd finnes/sökes

Halvfodervärd sökes till honkattunge.

2013-03-03 00:13 #0 av: Spotless

Tjejen jag leter fodervärd till heter S*Spotless Ilka, hon är brunmaskad bicolour (CRX n 03 33).

Född den 21 oktober 2012.

e. IC S*Spotless Zäta CRX n 02
u. CH S*Spotless Callisto CRX a 03

Ilka är registrerad med stamtavla i SVERAK, FIFe, hon är vaccinerad (2 ggr.) mot kattpest och snuva, hon är ID-märkt med microchip och innan leverans kommer hon att vara nybesiktigad.

Massor av bilder och mer information hittar du på min hemsida: www.spotless.se  

Som halvfodervärd betalar du halva sällskapspriset för Ilka mot att jag har möjligheten att få en (1) kull om minst två levande ungar undan henne.

Då jag anser att de allra flesta katter mår bäst av att ha en artfrände i sitt liv får du gärna redan ha katt. Fertil katt av motsatt kön får dock inte finnas i foderhemmet, ej heller katt/katter som går ute själva. Ett krav är att Du bor i Stockholm med omnejd.

Har Du rätt hem för Ilka?

Maila mig på angela@spotless.se och berätta lite om dig själv så får du mer information om villkor etc.

Anmäl
2013-03-03 00:15 #1 av: Spotless

Liten Ilka. ♥

Anmäl
2013-03-03 00:16 #2 av: Spotless

Med morbror SC S*Spotless Utter.

Anmäl
2013-03-03 00:18 #3 av: Spotless

...söt bebis-Ilka.

Anmäl
2013-03-03 01:26 #4 av: EmyJ

Pussmun

Anmäl
2013-03-03 14:34 #5 av: Diffy

oooh sötis <3

Anmäl
2013-03-04 14:35 #6 av: [Classsic]

Åh så fin!

Anmäl
2013-03-14 00:40 #7 av: Spotless

Tack ska ni ha. Pussar

Här kommer en dagsfärsk bild på min lilla Ilka.

Anmäl
2013-03-14 17:24 #8 av: MrsCecilia

Åh, vilken gosing! Jättefin! Önskar hon kunde få plats hos oss <3

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.