Annons:
Etikettövrigt
Läst 544 ggr
Leffe
2/20/13, 12:16 AM

Nu är det förändrat

Nu är min nya hemsida klar. Nu är det inte så mycket om Vågens uppfödning utan mer om det jag sysslar med nu efter det jag blivit sjuk. Visst självklart finns lite med från den friska tiden samt att det står en del om mina katter. Tar tacksamt emot kritik och annat om sajten vagens.weebly.com. Vill ni ha med länk till er uppfödning eller annat  hör av er.

Annons:
Gittan
2/20/13, 8:13 AM
#1

Tycker den ser jättebra ut!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Ulricah
2/20/13, 8:18 AM
#2

Snyggt 🙂

Om du vill ha lite kritik så kan jag säga att på min skärm, som är ganska liten (bärbar), så gör det blå bildbaneret att jag inte ser texten nedanför alls utan att scrolla vilket gjorde att jag först inte såg att den nya sidan hade öppnats utan försökte flera gånger. Men har man väl vant sig så funkar det ju. Så möjligen att minska höjden på baneret.

Men mycket snygg och bra upplagd, jag gillar stilrena, enkla designer.

Mona22
2/20/13, 9:09 AM
#3

Tycker den är jättebra 🙂 Bra information om allt .

nakenkatt
2/20/13, 10:03 AM
#4

jättefint.

Leffe
2/20/13, 11:17 AM
#5

#2 Ser det bättre ut nu. Har använt mall med mindre blå bild

Eine
2/20/13, 11:24 AM
#6

Jättefin sida!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
Ulricah
2/20/13, 12:20 PM
#7

#5 Nu får den bättre plats även på min lilla skärm 🙂👍

ChristinaSwe
2/20/13, 6:44 PM
#8

# 0, Var det lätt att skapa webbsidan? La ner en massa tid och energi för att ska min 1:a websida hos One.com i helgen och har redan lessnat på dem, de svarar inte på supporten, den uppdateringar jag gjorde för 3 dagar sedan har ännu inte slagit igenom.

Så för en nybörjare som jag är det enkelt och lättförståligt och finns det FAQ som man kan få tips från?

Finns det någon support?

MVH Christina

Vrethagens
2/21/13, 12:31 PM
#9

Bra sida, lätt att orientera sig - sånt gillar jag 😉

Upp till toppen
Annons: