Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 480 ggr
nakenkatt
2/14/13, 10:24 AM

14 februari

Idag har jag ont i halsen och känner mig risig på alla sätt.Jobbade några timmar igår och är ledig idag som tur är.Ska försöka kämpa på med helgen.Ikväll tänkte vi fota de små,som nu har fått ögon allihop.Ja idag är det också alla hjärtans dag.Här blir det nog inget alla hjärtans dags firande,känner för att krypa ner i sängen och kurera mig istället.ha det bra ni andra som är på benen idag.

Annons:
Leffe
2/14/13, 2:06 PM
#1

Krya på dig. Jag är snorig och har också ont i halsen, men andfåddheten har inte kommit med samma kraft som den gjorde när jag blev förkyld innan nya medicinen. Kanska ska säga peppar, peppar…

Sköt om er

Eine
2/14/13, 3:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Veterinärbesök för kastrationer,2:a vacc samt bes.o. chip.Och kattungeflytt i dag och i morgon. De små har fått härliga människor att flytta till,det känns bra.

Ha en härlig eftermiddag och kväll.Jag firar inte Alla Hjärtans Dag,jag är för svensk för det.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2/14/13, 3:47 PM
#3

Är det Ferdinand som ska kastreras?Hälsa fina snälla papppa.

noir
2/14/13, 4:06 PM
#4

Krya på er allihopa!

Äsch Alla hjärtans dag i sig är inget att fira! Men det är en viktig påminnelse att man ska visa uppskattning till de man bryr sig om. Det behöver absolut inte betyda att man köper hjärtan och grejjer och ger just denna dag. Så ser jag denna dag.
Dock passar jag på att överraska sambon med en god två rätters middag på en torsdag! :D

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Eine
2/14/13, 4:37 PM
#5

#3 Nej 2 av hans barn ska fortsätta att vara lyckliga kattungar. Det är de 2 hannarna som ska förlora sina söta pälsbollar.Men snart är det hans tur!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: