Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 618 ggr
Leffe
2/7/13, 11:43 AM

7 februari

Vitt ute och det ser halt ut. Ska inte ut och sladda med elrullstolen. Det blir att umgås med katterna för hela slanten istället

Sköt om er

Annons:
nakenkatt
2/7/13, 11:49 AM
#1

hej och god förmiddag.Vitt vitt överallt.Här är allt lugnt både med folk och fä.kattungarna ser ut att må bra allihopa och tuttar så gott.Jag ska göra som du leffe,umgås med katterna.Det blir ett frisör besök på eftermiddagen bara.jag tror det blir en promenad verkar riskabelt att ta ut cykeln idag.Ha en trevlig kväll och eftermiddag.

Diffy
2/7/13, 12:26 PM
#2

det var halt ute men skönt väder :) var ute med bilen till vc med älsta dottern man fick sakta ner ordentligt i kurvorna för att inte glida :P

katterna myser vid elementet här hemma :)

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Eine
2/7/13, 1:54 PM
#3

Fint ute. Ska bara iväg till veterinären och göra i ordning en katt före flytt ,samt ordna lite pappersarbete på det.Annars är det lugnt.

Sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MrsCecilia
2/7/13, 8:10 PM
#4

Lyckades köra av vägen i morse, men en kille kom och drog upp mig och jag kom hel till jobbet. 

I morgon ska jag och Greta till veterinären alldeles själva, hoppas det inte är lika halt då..

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Frajdah88
2/7/13, 9:00 PM
#5

Har varit till barnavårdcentralen med mitt minsta barn för vaccination i ett riktigt snöoväder. Här ligger kissarna nu ihopkurade tillsammans i huset uppe i klösträdet. Barnen sover, och likaså maken som vara barn-nattare idag. ;) Blir lite tv för mig innan jag oxå drar mig tillbaka. :) Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"

Upp till toppen
Annons: