Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Fredag 1 februari

2013-02-01 07:51 #0 av: MonicaLagerquist

God Morgon!
Idag fyller vår yngste son 24.Fast han firar den med att jobba och stanna ppå Lan på jobbet hela helgen.

Själv ska jag fixa lite inför morgondagens stora begivning.NERK och La perm rasens del ett i godkännandet.Jag kommer inte att ha någon egen katt med mig men ska dit och hjälpa till.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2013-02-01 09:51 #1 av: noir

Idag ska jag packa ihop det sista i lägenheten (och slänga ur Sookie ur varje kartnong innan jag tejpar igen!) Imorgon går flytten kl.8.00 till trappuppgången bredvid! :D

Anmäl
2013-02-01 12:01 #2 av: nakenkatt

En kall dag med mycket sol.Kommer att hålla mig inne hela helgen får att passa Meliss.Gubben åker iväg själv imorgon med joyce,ska bli spännande.Såg att det var en hel del med både rex och sphynxar i morgon.och imorgon är det en stor dag för la permerna det är då de ska godkännas om jag fattade det hela rätt.Ha en trevlig fredag eftermiddag och kväll!!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.