Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 321 ggr
nakenkatt
2013-01-31 11:09

God morgon den sista Januari

God Morgon,det vart sent idag.Sitter och tar dagens första kaffekopp.Har pratat med nära och kära i telefon.brevid mig ligger Meliss på en filt och blundar.Hon ville ej ha sin frukost idag som hon brukar vräka i sig.Känner väl att det snart är något på gång.På Lördag är det dax för utställningen i örebro,jag hoppas det går bra för er som ska dit.Här blir det en stilla helg.ute töar det och snön försvinner allt mer.Var rädda om er.

Annons:
Leffe
2013-01-31 11:13
#1

Nu är det inte mycket snö kvar ute, men gångbanorna verkar hala. Katterna sover.

Sköt om er

Eine
2013-01-31 12:47
#2

Goddag! Förste djurskötare här. Det är mycket tid som går åt när man har katter! Småglina fick ljummen fisk idag(ja,jag vet att fisk inte är det bästa,men de håller på att lära sig äta och den tar de med förtjusning)och hur kan de krafsa ut all sand ur pottorna? Är det en leksak i tiden månntro?Fast jag misstänker att det är mammorna som använder dem fastän de är lite små och låga.Vissa morsor håller sig alltid framme..suck.Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Frajdah88
2013-01-31 20:00
#3

Ligger i soffan med Nisse under tröjan. Lilla Tingeling kom hem till oss igår och hittills har allt gått väldigt smärtfritt. Nisse busade med henne efter bara någon timme men hon tycker att barnen är lite läskiga, håller sig undan oss alla än så länge. Om jag går fram till henne så kurrar hon och stryker sig mot mig men kommer inte fram själv. Om någon annan i huset närmar sig så drar hon. ;) Ropar efter Nisse lite då o då och han kommer springandes som räddaren i nöden. Med honom i fronten är hon tuff och springer runt, om det nu inte kommer en otäck unge! ;) Just nu ligger hon i en korg bredvid elementet i vardagsrummet. :) Får väl se om hon vill komma upp i sängen i natt eller om det dröjer ytterligare någon dag. ;) Tjing! :)

Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"

Upp till toppen
Annons: