Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 276 ggr
nakenkatt
1/30/13, 12:04 PM

Onsdag den 30 januari

Ja nu är åter en månad snart slut.Januari är ju den verkliga vintermånaden,och när Februari kommer känns det nästan lite som vinterns värsta tid är över och man kan sikta mot vår.Visst är det fint med en bukett tulpaner på bordet nu?Om de nu får stå ifred för våra kära katter förstås.Det är ju en annan femma.har i alla fall en bukett med lilafärgade på köksbordet och det har gått riktigt bra.Jag har ordnat så att jag är kompledig resten av veckan för att vara hemma med Meliss nu när det börjar dra ihop sig.Har så snälla kollegor som gärna byter arbetstid med mig så det ska funka för mig.Det betyder otroligt mycket.Igår fm höll snön på att försvinna här men på em kom det ett riktigt snöfall igen.Så än får vi ha vinter lite till.ha det så gott.

Annons:
Leffe
1/30/13, 12:36 PM
#1

Här töar det för fullt, men verkar vara väldigt halt utanför.

Sköt om er

Mona22
1/30/13, 4:32 PM
#2

Får snart åka hem från sjukan. Op gick bra men det är mjukmat som gäller i 3 veckor framåt. Nu hoppas man att man slipper lite värk när det läkt. Vänster sida fixas senare. Hoppas ni haft en bra dag.

Eine
1/30/13, 10:27 PM
#3

Lycka till med läkningen mona 22Skrattande Längtar du förresten efter en hankatt?Flört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: