Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 256 ggr
nakenkatt
1/28/13, 1:01 PM

måndagen den 28 januari

God morgon,jag väcktes av ett tråkigt besked idag,min väninna och kära kattvakt,hade funnit sin pappa död idag på morgonen.jag hoppas och vill kunna vara ett stöd för henne denna svåra tid hon går till mötes.pappan hade själv avslutat sitt liv.Mitt i allt detta tråkiga har jag Meliss och hennes kommande kull att glädjas åt,hon är idag på dag 61.Och det börjar närma sig.Jag upptäckte ju detta väldigt sent i dräktigheten så tiden har gått jättefort verkligen.Här har kylan gett sig och det är faktiskt skönt ute.Ska ta in lite ved och koppla av en stund med en god kopp kaffe.Trevlig eftermiddag.

Annons:
Gittan
1/28/13, 1:20 PM
#1

TS inget trevligt besked.

Här droppar det så fint från taket. Ett härligt ljud. Önskar er en trevlig eftermiddag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Eine
1/28/13, 1:21 PM
#2

God eftermiddag.

TS så oerhört trist för din väninna.

Kattungar är alltid ett livets under så gläds åt din kommade kull. Vi väntar spänt under veckan !

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

noir
1/28/13, 2:13 PM
#3

Nakenkatt: Åh vad tråkigt att höra. Kramar till dig och din väninna!

Här hemma är det kartonger och skräppåsar (Sookie befinner sig i någon av alla dessa och stökar) och allt som tillhör när man ska flytta. Vill bara få det överstökat. Hoppas på att få nycklarna idag så kan man börjar flytta över lite saker i taget och på såvis bara ha de tunga sakerna kvar som man behöver hjälp med!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

MonicaLagerquist
1/28/13, 3:04 PM
#4

TS Så jobbigt och trist för din vän.

Här håller Bordell Blå katten öppet och förhoppningsvis blir det kattungar i påsk.

Tog en promenad ute i snöslasket på förmidddagen.Hoppar över resan in till stan idag då jag istället ägnat dagen till att bråka med kommun om min dotters färdtjänst som de har dragit in.Kommun anser att personalen på boendet ska handla åt Hanna.Helt galet att göra henne mer beroende och begränsa henne ännu mer.Hanna gråter och vet inte hur hon ska ta sig till och från stallet och ridningen.

Stolt ägare till fem La permer

AlexH
1/28/13, 3:13 PM
#5

att det ska vara sådan Sk/&"#%#t att behöva ha med kommuner, försäkringskassor och annat att göra…

Själv har familjen blivit "ärad" 4 timmar stöd i månaden till vår son.. som vi kan göra vad vi vill på som de säger.. så länge det är storebror eller vi själva som kan nyttja tiden.. Att man förklarar att ett barn som inte klarar förändringar så bra inte kommer hinna lära känna en prson som ska passa honom 4 timmar i månaden, ser de inte som ett problem.. suck…

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
1/28/13, 3:31 PM
#6

#5 Helt galet.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
nakenkatt
1/28/13, 3:54 PM
#7

#6 Stackars Hanna,ska de nu ta ifrån henne sitt intresse pga massa byråkrati.Hur ska hon förstå det här att hon ej får åka till sin ridning.klart flickstackarn är ledsen.Det är banne mig under all kritik.De som sitter på häcken och beslutar om sånt här borde banne mig skämmas.Blir ARG.Du Monika skulle skriva om det i er tidning.

Leffe
1/28/13, 3:54 PM
#8

#4 Färdtjänst är ju till mycket annat än att bara handla så de kan väl inte ta bort den hur som helst.

Upp till toppen
Annons: