Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Kattmat, sand och tillbehör, böcker

Kattfoder bortskänkes

2013-01-28 09:16 #0 av: [Jozephin]

Har lite kattfoder som inte kommit till användning då min lille kille är känslig i magen.

Perfekt för dig som vill prova ett nytt foder.

Har en påse med Orijen - Cat & kitten ca: 700 gram.

http://www.orijen.se/catkitten.html

Har en påse med Applaws - Kitten ca: 1,3 kg.

http://www.zooplus.se/shop/katt/kattmat_torrfoder/applaws/250255

Bortskänkes mot avhämtning i Vellinge eller centrala Malmö.

Skicka Pm om du är intresserad.

//Jozephin

Anmäl
2013-01-28 11:36 #1 av: Vixxen

Skänk fodret till närmsta katthem!

Anmäl
2013-01-31 16:31 #2 av: Smileface

JAg vill gärna få fodret för min katt var hos vetrenären i går och bore prova annat foder i fortsättningen. JAg bor i Göteborg men kan åka ner om du inte vill skicka den på ett tåg till göteborg.

Anmäl
2013-02-01 20:03 #3 av: EmyJ

Det kostar mer att skicka 2 kg mat med tåget än att gå och hanlda det på närmsta djuraffär.. Som sagt - skänk maten till närmsta katthem :)

Anmäl
2013-02-01 20:12 #4 av: jeenova

Håller med ovanstående om katthem, de behöver verkligen sådant jämt!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.