Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 293 ggr
Gittan
2013-01-25 08:11

25 januari och det är kallt

Burr vad det är kallt ute. Har varit ute och lämnat barnen till skolskjutsen och sedan på promenad med hunden. Burr vad det är kallt ute. Önskar er alla en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
nakenkatt
2013-01-25 09:10
#1

God morgon,ja nog är det kallt alltid.har satt på en god kopp kaffe och tänt i kaminen.Ska åka in till Örebro på hindersmässan idag enl.tradition.Tror jag varit där varje år hela mitt liv faktiskt,örebroare som man är.Kommer ihåg när min mamma och mormor gick där och frös med mig och min bror,ja det är inte klokt det är över 50 år sedan.Sedan måste jag köpa med en rökt korv av Vild Hasse hem till gubben idag.men det gäller att pälsa på sig alla kläder man har idag.Ha en trevlig avslutning på den här veckan.

noir
2013-01-25 09:36
#2

Hade en usel dag igår så idag säger kroppen ifrån. Värmer upp den med en kopp varm choklad <3

Denna dag ska dock bli en bra dag <3

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

MonicaLagerquist
2013-01-25 11:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Kalt och soligt.Idag hinner jag inte gå någon promenad tyvärr.

Men en kattbädd har jag sytt och snart ska vi packa ett gäng kattungar i bilen och åka och vaccinera dem.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2013-01-25 11:34
#4

Vaaa är den min????? gud så söt.

MonicaLagerquist
2013-01-25 11:46
#5

#4 Japp den är din.Tar med den nästa lördag.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2013-01-25 12:04
#6

Åh vad kul,hoppas också den har en ägare nästa helg,en liten tjej……….

Annons:
Mona22
2013-01-25 12:20
#7

Idag har jag varit och ombesiktat mina bebisar. de flyttar i helgen. De är totalt orädda för allt så jag och veterinären har haft fullt upp med att försöka få Nisse(helvit) att reagera på något ljud så hon ser att han hör. Jag vet ju det men vill ha det på papper. Vi höll på med allt möjligt och slamra och ingen av dem brydde sig eller hade tidTungan ute

tillslut tog hon fram en hundleksak som piper och det ljudet hade han ju aldrig hört förut så han reagerade direkt , så nu äntligen har man bevis för det. Gick inte förra gången.

Hoppas de är precis lika framåt och orädda hos sina nya ägare.

Ska försöka städa lite här. får besök i em.

ha en bra dag.

Upp till toppen
Annons: