Annons:
Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 366 ggr
Diffy
1/24/13, 4:48 PM

Mina underbara gullungar :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jupp nu kan man ligga såhär minsann <3  Kom in i sovrummet såg sotis och tänkte vad är det som är brevid honom? gick närmare jodå visst var det en liten Lizzie, Spotless Happy Face :D Så underbart när de börjar kunna mysa sådär tillsammans :D sen blev man ju förvånad att det var sotis som låg mot det varma elementet och inte Lizzie som annars ligger och trycker där :P :D

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Annons:
jeenova
1/24/13, 4:53 PM
#1

Åh så underbart att se! Vad kul att dem har kommit så snabbt bra överrens.

Spotless
1/24/13, 10:07 PM
#2

Vad fina de är! Jag blir alldeles varm i hjärtat. Kyss

Leffe
1/25/13, 10:35 AM
Diffy
1/25/13, 11:40 AM
#4

Hahahha ojoj vad jag skrattade och samtidigt tycka synd om sotis :P :D

Sotis satt så fint på matbordet och ville gossa me mig svansen hade han raklång bak vips hade han en liten dam där som lekte med svansen höll fast den, slickade den och försökte snurra runt med svansen mellan tassarna :P Sotis satt där och tittade på mig OKEEEJ det där gillar jag nog inte…Sen började han gossa med mig samtidigt som han tänkte om han skulle göra nått åt det eller inte :P :) Stackarn :P Tog bort busdamen men hon hoppa på svansen igen så fick börja locka henne med en leksak istället, snälla sotis ville inte göra nått men samtidigt såg man ju att han inte gillade det helt :P :) Men ett tag fick bunsungen leka med svansen innan jag visade nån annan rolig leksak :D Hahaha, ojoj underbart <3 <3

Senare satt sotis på barnens lilla stol och Lizzie gick runt på affären och det såg verkligen ut som de lekte affär :P Sotis vid kassan å lizzie bland alla varor och handla :P Då fick sotis en chans och duttade på lizzie, han tyckte väl inte man skulle gå där uppe :P hon bara tittade på sotis då han inte tog hårt eller så och fortsatte utforska affärsdisken :P

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Spotless
1/25/13, 12:17 PM
#5

En svans kan vara den bästa leksak en katt kan ha. Skrattande Spelar ingen roll om den sitter på katten själv eller på någon annan katt. Flört

Vad köpte hon då? Lite gott och blandat till fredagsmyset?

Diffy
1/25/13, 12:43 PM
#6

Hahahha det låg lite gott å blandat där på disken som hon snubbla runt på :P apelsin, cola, muffins, pasta, tomat :P hahaha.. såg sååå kul ut när sotis satt där å Lizzie var fullt upp och titta vad hon skulle ha :P  det är en såndär lekaffär med ett "rullband" där man scannar koderna/kassan och sen där man lägger varorna man scannat in :P på "rullbandet" härjade hon på :P hahah…

Köpte ett "babygym" för katter i förrgår den va hon typ rädd för :P hahahah varför köpa leksaker då hon ändå leker med barnens leksaker :P imorse hittade jag en liten sylvanian gubbe vid matskålarna hahhaa, ibland tar hon nått i munnen å springer iväg från tjejernas rum då kan det vara en såndär sylvanian gubbe eller nått annat bärvänligt :P

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Annons:
Upp till toppen
Annons: