Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 459 ggr
nakenkatt
1/24/13, 9:24 AM

God morgon den 24 januari

En vanlig Torsdag.Det är kallt men så ska det väl vara nu.Idag står det lite städning på att göra listan.Tänkte slänga ihop två varma smörgåstårtor också till kvällen.Min lilla dotter med familj kommer på besök ikväll,ja lillen han blir fyra månader idag,har ej sett honompå över två veckor nu så det ska bli så mysigt att få gosa lite.Klä ej varmt om ni ska gå ut och ha en trevlig dag.

Annons:
nakenkatt
1/24/13, 10:15 AM
#1

Jag menade naturligtvis KLÄ er VARMT.

Frajdah88
1/24/13, 11:11 AM
#2

Här filar vi på det sista inför Tingelings hemkomst. Har köpt en jätte söt fleecefilt att lägga i buren, riktigt tjejig. :) I övermorgon är det dags och jag kan knappt bärga mig. Sen hur Nisse tycker om det, det är en annan femma. Ska bli intressant att se om han ens fattar att det är en rasfrände. Han tror nog snarare att han är en hund. Men det återstår att se. ;) Kallt idag med. :/ Men det är bara att stå ut för vips så är det sommar och vinter igen. ;) Nu ska jag måla lite med min äldsta! Ha en superbra dag!

Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"

Leffe
1/24/13, 12:29 PM
#3

Ska rulla till husläkaren i kylan för blodprovstagningar. Undrar om det kommer ut nåt blod efter färden dit.

Sköt om er

Eine
1/24/13, 12:55 PM
#4

Goddagens! Härligt väder,busiga katter,snäll vaktmästare har tätat ett dragit fönster och förmiddagskaffet var gott. Nu blir det disk, städ o kanske matlagning. Sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

noir
1/24/13, 12:58 PM
#5

Här är det kallt också! Funderar på den där snabeldraken och skurmoppen. De skulle behöva komma fram och göra lite nytta här hemma.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Frajdah88
1/25/13, 1:18 PM
#6

Idag ska vi ut på en impulsiv bil-letar-jakt. När vi skulle installera den minstas nya bilbarnstol så upptäckte vi att våran bil är alldeles förliten. Så vi lär försöka hitta något rymligare som får plats med två stora barnstolar. SUCK! Ett problem som jag inte trodde att vi skulle stöta på även om vi har en liten A4.. :/ För övrigt en superdag! Är på riktigt bra humör efter ett bra träningspass igår och imorgon ska vi hämta Tingeling! :D Önskar er alla en bra dag!

Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"

Annons:
Upp till toppen
Annons: