Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 323 ggr
Frajdah88
1/18/13, 10:29 AM

Fredagen den 18 januari 2013

Fredag igen, skönt! Även om alla mina dagar är lördagar och söndagar nu när jag är föräldraledig, så är det skönt att få umgås lite med maken oxå. :) Baara 8dagar kvar tills vi ska åka och hämta lilla Tingeling, som hon kommer kallas här hemma aka S*Spotless Jenka. Längtar! Är bjudna på middag hos barnens farmor och farfar på em och till kvällen blir det fredagsmys! :) Hoppas ni alla får en bra & mysig fredag!

Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"

Annons:
Diffy
1/18/13, 10:37 AM
#1

oooh vad spännande :)  inte långt kvar nu :)

våran lilla Lizzie(spotless happy face) har kommit in i familjen ordentligt hon älskar även besök av mamma pappa å syrran :P :)

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Leffe
1/18/13, 12:59 PM
#2

TS ha det trevligt

#1 Härligt

Det droppar från taket och cornisharna ligger på sängen i solen. Skogisarna sitter på balkongbordet ute i solen.

Sköt om er

jeenova
1/18/13, 4:42 PM
#3

TS & #1, vad skönt att snart är nästa katt hos sitt nya hem och den ena katten trivs bra!

Imorgon ska jag på första utställningen med House, tre i kullen ska ställas ut så får se hur detta går..

Leffe
1/18/13, 6:53 PM
Frajdah88
1/19/13, 12:40 AM
#5

#3 Lycka till! :)

Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"

jeenova
1/19/13, 6:48 AM
#6

Tack så mycket! Sitter och väntar på uppfödaren så ska vi åka till utställningen…

Annons:
Upp till toppen
Annons: