Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Utställningar

Utställning mars

2013-01-08 21:14 #0 av: Holtan

Hej hej!
Är det någon av er här som ska gå på utställningarna i Sollentuna i mars? Antingen den som är 9-10 mars eller 30-31 mars?? :D

Anmäl
2013-01-08 21:18 #1 av: Spotless

Jag räknar med att ställa ut på båda, förmodligen bara på söndagen. För visst menar du SC och SK? Glad Kommer du och lilltjejen?

Anmäl
2013-01-08 21:38 #2 av: Holtan

Ja det är dem jag tänker på :)
Jag har planerat de! :D Men vet inte om jag ska ta båda dagarna båda gångerna eller bara en av dagarna :P Men måste bestämma mig snart.

Anmäl
2013-01-08 22:01 #3 av: ChristinaSwe

Jag kommer antagligen båda dagarna i slutet på mars, har inte anmält än. Letar boende just nu.

Anmäl
2013-01-08 22:21 #4 av: Holtan

Det finns ett hotell som ligger nära som heter Ibis(Kista/Sollentuna), bra pris och bra rum. Annars har du Scandic vid Sollentuna centrum. De två är närmast.

Anmäl
2013-01-09 08:19 #5 av: LenaWi

Vi kommer på båda utställningarna.

Ett tips på boende är EttSmart Hotell i Sollentuna. Där ska vi bo nu under Järvautställningen. Har hört gott om det hotellet och det ligger precis bredvid Scandic Star tydligen.

kan berätta hur det var efter Järvas utställning.

Anmäl
2013-01-09 14:26 #6 av: Eine

Jag ska ställa på lördagen,då vi har årsmöte i en av rasringarna jag är medlem i.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2013-01-09 18:02 #7 av: Holtan

För mig blir det nog en dag på båda :)

Anmäl
2013-01-09 19:07 #8 av: MrsCecilia

Jag ska inte ställa ut nån, men tänkte komma och titta och hälsa på er alla :-9

Anmäl
2013-01-09 22:28 #9 av: Eine

#8 titta i katalogen,efter mitt burnummer!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2013-02-11 15:20 #10 av: [Timako]

Vi ska vara med på den i början på mars, och då är vi med på lördagen den 9:e. Funderar på att även vara med på den i slutet på månaden, då den 31:a.

Ska bli spännande då det nu blir premiär för oss med Bilbo och ställa ut.

Inte så långt kvar, så lite smått nervöst börjar det kännas. Men ser ju ut att blir en hel del härifrån som är "veteraner", så finns nog någon att fråga

Anmäl
2013-02-11 16:44 #11 av: Holtan

Jag kommer att komma med nya lilla kissen Atlas, hans syskon och han ska ställas av uppfödaren så de blir familjedag på lördagen den 9e! Hoppas att vi ses :D

Anmäl
2013-02-11 19:47 #12 av: [Timako]

Ah, vad kul! Kommer att lokalisera cornisharna som är med på utställningen. Så vi ses säkert

Anmäl
2013-02-11 19:51 #13 av: Holtan

#12 Vad roligt! Kom gärna och säg hej! Vi kommer sitta med två dubbelburar, två vita kattungar i en och en padda kattunge och vit/beige unghonkatt :P i den andra.
Vet inte riktigt hur burskynket kommer att se ut för de gör uppfödaren denna gång :P Men tror de går i vitt/gult ev orange och turkost :P

Anmäl
2013-02-11 21:23 #14 av: Frajdah88

Jag kommer med nytillskottet på söndagen den 10mars. :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.