Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 350 ggr
nakenkatt
2012-12-25 12:47

Juldagen 2012

God middag mina vänner.Ja då var julaftonen förbi,men än är inte julen slut.Än finns det tid att träffas umgås och ha trevligt.Min julafton var bra,firade mae två döttrar och fyra barnbarn.Lille Vilde vart tre månader på julafton,men jag tror det var han som fick mest julklappar i alla fall.Min dotter och måg som var värdpar är ju båda kockar så julbordet gick inte av för hackor.Men man äter ju alldeles för mycket av alla läckerheter,så idag ska det bli lite smalare alternativ.Vi ska vara hemma idag bara ta det lugnt och kanske fixa inför morgondagen då det är våran tur att bjuda,men det blir ej julmat då.Sedan vill jag önska er alla en riktigt god fortsättning på julen.

Annons:
Leffe
2012-12-25 13:00
#1

Ja idag ska jag till en gammal CRX-uppfödare och äta julmiddag. I morgon ska jag till vänner och äta julmiddag. Så du har helt att det bli träffas och umgås efter julaftonen också

Trevlig fortsättning

Frajdah88
2012-12-25 22:44
#2

Vi har haft våran 2 julafton idag. Barnen är helt slut efter dagarna två, så imorgon blir det lugnet framför tvn på hemmaplan! :) Ha en fortsatt trevlig storhelg! :)

Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"

Upp till toppen
Annons: