Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 522 ggr
Leffe
2012-12-25 09:50

Nu när det är jul...

… tänkte jag skiänska tio stycken Insider, som gäller en månsd tiil medlemmar som vill prova det. Tänkte göra det då jag har rätt så många Guldmynt.

Skriv i tråden att du vill. Sedan väljer jag ut med bra svar och som är rätt så aktiv på sajten.

Du kan läsa här vad Insider innebär Du som har skrivit i en tråd ovh har ett vi i med gul bakrund har Insider.

Annons:
Vixxen
2012-12-25 22:50
#1

Oj, vad du är snäll Leffe! Glad

Leffe
2012-12-26 22:29
Diffy
2012-12-26 23:09
#3

okej nu kanske jag verkar trög, har sett många som har I´n vid sina namn, är det typ som en moderator? som håller stämning och ordning i grupperna? eller har jag förstått fel?

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Gittan
2012-12-27 08:26
#4

Moderatorer får det gratis andra får köpa för 20 kronor per månad eller med hjälp av Guldmynt man samlar på sig genom att vara aktiv. Då kan man Bland annat "köpa" Insider med guldmynten. Nu är det visst något nytt på gång att man inte längre kommer få köpa Insider utan att man får det efter hur aktiv man är. De som köpt Insider innn 12 december 2012 kommer visst ha det kvar hela tiden.

Nu är det vår Sajtvärd som är väldigt aktiv på olika sajter som fått ins å många Guldmynt att han tycker att några ska få prova hur Insider fungerar.

Så har jag fattat det hela.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Frajdah88
2012-12-27 10:25
#5

TS. Vad snällt utav dig! Även om jag inte riktigt förstår vad det är eller hur det fungerar. ;) Hoppas att dessa delas ut till dom som förtjänar det. :)

Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"

Leffe
2012-12-27 10:39
#6

Insiderfunktionerna:

  • Du kan välja att få mejl om sajtbevakningar direkt när något händer i stället för en gång per dygn.

  • Du kan skriva anonymt på sajter som tillåter det (fråga värden på sajten om du är osäker).

  • Du kan söka privata meddelanden från en viss avsändare.

  • Du kan bifoga filer i privata meddelanden.

  • Du kan använda en autosignatur i dina inlägg och privata meddelanden. I den kan du till exempel ha en länk till din hemsida eller blogg.

  • Du kan använda det automatiska modereringssystemetiFokus, vilket betyder att du är med och håller ordning i diskussionerna.

Annons:
Frajdah88
2012-12-27 11:42
#7

#6 Aha då ska jag försöka klara av det. Fniss! ;) Tack så jätte mycket! :)

Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"

Diffy
2012-12-27 13:44
#8

Det är ju jätte bra :)  Generöst att dela ut av dig och använda dina sparade Guldmynt :D  och kanon att de ska ändras så att de som förtjänar det och är aktiva får det :D

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Diffy
2012-12-27 18:23
#9

ojoj man tackar :D :D :D  det var generöst :D

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Upp till toppen
Annons: