Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 394 ggr
Bettan
2012-12-17 05:27

17 december

Det är mörkt ute. Tur det finns belysning. Nu ska jag till jobbet. Ha nu en bra dag allihopa.

Ha en bra dag

Sport iFokus

Annons:
Frajdah88
2012-12-17 06:33
#1

Godmorgon! Sitter och väntar på julkalendern tillsammans med sonen. Idag ska vi inte göra många knop. Har varit fullrulle senaste veckan så nu tar vi det lugnt. Det är ju ändå sista veckan innan jul, ingen anledning att stressa runt. Ha en bra vinterdag allihopa! /Fridah

Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"

Leffe
2012-12-17 13:28
#2

Syrran kom över med apelsiner hon handlat och passade på att ta en kopp kaffe. Hon sa att jag inte kunde använda elrullstolen ute

. Det är för halt och framför allt så är det för moddigt. Och i morgon ska jag till farbror doktorn.

Sköt om er

Mona22
2012-12-17 13:54
#3

Jag tycker julen kan avskaffas. Min gubbe måste jobba senare hela veckan ink helgen pga köphysterin. Blir lite småsur på det men så är det ju varje år så.

Nu har man äntligen fått lite lugn. Vildarna sover. Tur att man bara har 2 denna gång. Hade inte orkat med fler som hoppar och studsar på en Tungan ute

ikväll är det pizzakväll med flygklubben, får se om man är i form för det, hade varit trevligt att komma ut lite.

ha en bra dag allihopa.

Upp till toppen
Annons: