Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 371 ggr
Frajdah88
12/9/12, 8:42 AM

9 december 2012

Godmorgon! Här är vi uppe med tuppen. Sitter i soffan under en filt och myser tillsammans med sonen och en liten "Nisse-kringla", väntar på att julkalendern ska börja. :) Idag ska vi försöka baka lite. Ha en mysig söndag allihopa!

Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"

Annons:
Leffe
12/9/12, 11:51 AM
#1

Sitter och tittar på skidskytte och ska ta och brygga en kanna kaffe.

Sköt om er

nakenkatt
12/9/12, 1:09 PM
#2

Redan den 9 dec.det går väldigt fort nu,snart ju.Den 11 jan flyger vi till jordanien det ska bli så underbart.Längtar till värmen,de mysiga kvällarna ner vid havet,och den underbara maten,att få gå runt i staden aqaba och shoppa,ja det går ej att beskriva hur underbart det är.Men för att leva i nuet har vi 17 minusgrader just nu.Ska åka med yngsta dottern och hennes familj till ikea och äta julbord.Här väntar jag med spänning varje dag att mina honor ska komma i löp,men än har inget hänt.Ha en riktigt trevlig Söndag allihopa.

jeenova
12/9/12, 5:56 PM
#3

Förkylningar har drabbats oss här hemma. Dock inte House som tycker vi är så grymt tråkiga och händelselös dag för honom. Men han gillar att sova så nära oss att han glömmer snabbt att det är tråkigt. 
Tills det är matdags, då skriker han som att han inte ätit på fem år fast han åt för sex timmar sedan sist…

LiloN
12/9/12, 9:55 PM
#4

Här har vi haft gäster idag. Min bror med familj. Så klart var katterna i fokus… Nu sover de som grisar av att ha underhållit gästerna. Tyvärr blir det säkert fart på dem i natt igen då. Obestämd

Upp till toppen
Annons: