Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 319 ggr
Eine
2012-12-07 06:54

fredag 7/12 2012

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Så är det fredag igen,veckorna går fort nu. Snöröjare är i gång och det tackar jag varmt för.

Ha det gott i dag.( Bild: Djäknens Lyra, GRX, på Kattens Dag i år.)

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
Ulricah
2012-12-07 08:21
#1

#0 Söt kisse Glad

Idag håller det upp, annars har här snöat nästan oavbrutet i en vecka. Så förhoppningsvis får jag gå på plogade vägar till skolan idag. Har i och för sig varit bra träning att pulsa fram genom snön Flört

Startar sista kursen för terminen idag, statistik och forskningsdesign, låter ju inte jättesexigt men det kanske har sina poänger och intressanta stunder det med.

Ha en bra dag!

MrsCecilia
2012-12-07 09:35
#2

Är hemma och är sjuk, det är magen och den verkar inte vilja ge med sig. Trots alla huskurer som finns. Och på måndag ska jag flyga, så jag hoppas verkligen att jag piggar på mig!

De enda som är glada att jag är hemma är katterna, de myser med mig varje sekund.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Frajdah88
2012-12-07 10:46
#3

Halloj! Här hemma ligger vi och myser framför en film, har bäddat ut hela sängkammaren i soffan och det gillas av både barn och katt. ;) Senare idag, när maken slutat för dagen, ska vi åka lite snöskoter. Det är en av de få fördelarna med mkt snö. Blir nog även någon snögubbe tillsammans med pojken också. :) Ha en underbar fredag och ett extra mysigt fredagsmys ikväll! :)

Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"

nakenkatt
2012-12-07 12:14
#4

jag ska iväg till jobbet snart,blir nog ensam där ikväll,kan bli långsamt men laddar upp med stickor och garn.det är lite synd ibland att man ej kan vara jour i hemmet men men måste vara på plats,vad som helst kan ju hända.Hoppas i alla fall ni får en trevlig fredagskväll.

LiloN
2012-12-07 13:24
#5

Trevlig helg på er alla! 
Här är vi glada då Igor och Noël börjar bli mer och mer vänner. Inatt, efter busande…. , så sov de tillsammans hela natten! Kyss Så skönt att de trivs ihop nu.

Skönt med helg!

[Marielle_]
2012-12-07 15:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Hej på er! Skrattande

Slappdag för oss här hemma då både jag och sambon känner oss lite krassliga! Keeben har legat på latsidan idag han med och tog för sig av vår juliga pläd som vi tagit fram nu! Låg inbäddad och hade det riktigt varmt och gosigt!

Jag var ju bara tvungen att dela med mig av bilden jag tog! Han är ju så underbar!

Trevlig helg på er allihopa! Skrattande

Annons:
Upp till toppen
Annons: