Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 336 ggr
lockar
2012-12-05 05:57

5 december

God morgon. Idag får man ta bussen till stationen. Har kommit en del snö inatt. Hundarna hade svårt att gå i snön. så det blev en väldigt kort prommenad nu på morgonen. Hoppas att plogbilen kommer under dagen.

Ha en bra dag.

Annons:
MonicaLagerquist
2012-12-05 09:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God Morgon.

Mörkt och full snöstorm.

Det får bli en innedag idag.

Vill tipsa alla ljusälskade kattvänner om att Jula säljer batteridrivna blockljus för 79 kronor för två ljus.

Yngste sonen trodde att det var äkta ljus och frågade hur jag vågade ha dem tända i fönstret.

Stolt ägare till fem La permer

LiloN
2012-12-05 10:19
#2

TS Hörde nu på radion att bussarna i Nynäshamn är inställda. Hoppas du tog dig till jobbet! Klass 2 varning från SMHI. Snön verkligen vräker ner här!Förvånad

Jag har ju turen att jobba hemma. Men oturen att jag inte får skrivaren att fungera… Skrikandes Måste ju få ut mina kvitton mm….

Katterna var elaka som 17 inatt mot varandra. Slutade med att husse och en katt sov på soffan och jag och en katt stängde in oss i sovrummet. Men nu sover de tätt ihop som små sötnosar minsann.Flört

Eine
2012-12-05 12:06
#3

Attans. Ska ha avdödat vaccin till en kattungekull,och det får inte min veterinär tag på. De rekommenderar att man annars ger levande vaccin och vid först 10 veckor. Men då spricker allas planer här med leveranser och annat.Hm får tänka om lite…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
2012-12-05 12:29
#4

Mycket snö. Hörde just på trafikrapporten att motorvägen vid Södertälje är stopp. Långtradarna har fastnat. Motorvägen mellan Knivsta-Arlanda avstängd på grund av olycka. Nu stänger de av mot Gustafsberg helt för det är inte farbart.

Nu är det skönt att jag är sjuk och inte jobbar längre. Samtidigt  var det trots allt något speciellt att jobba i sånt här väder.

lockar
2012-12-05 22:07
#5

Gick hemifrån 6:15. Var framme på jobbet 9:30. Gick från jobbet 15:40 var hemma efter mycket om och men 21.52. Måste väl bli en bättre dag imorgon. I vanliga fall tar resan 1 timme och 15 minuter.

LiloN
2012-12-06 18:24
#6

Din färdväg #5 var helt sanslös! Förvånad Hoppas det gått bättre idag i all snö!

Annons:
lockar
2012-12-06 23:09
#7

Idag gick resan som vanligt. Men vi har fått jättemycket snö här i Nynäshamn.

LiloN
2012-12-07 13:26
#8

#7 Mängder här också. Men det är fint från insidan! Skrattande

Upp till toppen
Annons: