Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

4 december 2012

2012-12-04 14:19 #0 av: Eine

Tvätt,sedan filmdags! Måste kurera mig lite.Skrattandedet är ju tillåtet att gosa med kattungar samtidigt som man myser under en gofilt..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2012-12-04 15:51 #1 av: noir

på foderbilens facebook sida är det två crx i fokus kändisar idag ;D

Imorgon ska jag ut och resa. Ska besök en vän och ladda batterierna. Senaste tiden har det varit för mycket negativit i mitt liv på olika håll. Känns som allt är uppklarat/avslutat. Nu behöver jag bara få tillbaka min ro.

Kram på er!

Anmäl
2012-12-04 16:03 #2 av: LiloN

#1 Japp! Igor och Noël är där! Skrattande Dottern jobbar ju på Animail (fd Foderbilen) så de lär nog dyka upp flera gånger! Och på bilden där de så fint skrev att de "pratade" med varandra satt de bara och väntade på att slåss. Flört

Har jobbat en hel del... åkt och handlat och nu jobbar jag lite till här. Men ska inte hålla på för länge idag tänkte jag. Vill mysa i soffan med chokladtomte och kaffe också! Glad

Anmäl
2012-12-04 16:18 #3 av: nakenkatt

TS Fina pappa ferdinand,jag vill också ha såna här hemma.

Anmäl
2012-12-04 16:50 #4 av: Eine

#3 det blir ska du se!Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2012-12-04 18:12 #5 av: Leffe

Det är kallt!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.