Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Allmänt Cornish Rexprat

Hihi redan shoppat lite...

2012-12-03 20:27 #0 av: Diffy

Till missebebisen :D Man kan juu inte låta bliii juuu!!!

Barnen skulle pront köpa vippan till missen och jag köpte kattbädden, och jaa det blev rosa ;)

Anmäl
2012-12-03 21:31 #1 av: jeenova

Haha.. Ingen idé att fråga om könet.. ;) grattis! Nu kommer du få längta sönder dig ett tag :D

Anmäl
2012-12-03 21:33 #2 av: Diffy

Jaaa man kommer ju fååå det Skrattande får barnen bestämma så är de rosa som gäller ;) :P  även hanmissen här hemma får rosa leksaker :P :D

Anmäl
2012-12-03 21:35 #3 av: jeenova

Här är färgtemat helst rött och svart! Men blivit många olika färger iaf ;)

Anmäl
2012-12-03 21:39 #4 av: Frajdah88

Oooh! Är det bestämt nu? :) Gud vad kul!
Grattis!!! :)

Anmäl
2012-12-04 12:12 #5 av: LiloN

Skoj!Glad

Jag är ganska övertygad om att vår Igors favoritfärg är rosa... men husse är inte lika övertygad om detta.Flört

Anmäl
2012-12-06 01:55 #6 av: Spotless

Rosa är helt rätt färg till lilla Happy.

Anmäl
2012-12-06 13:42 #7 av: Eine

#5 Husse kan köpa grejor i annan färg,så får kissarna dubbel glädje Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.