Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 269 ggr
nakenkatt
11/30/12, 12:07 PM

Fredag den 30 November

Hejsan.Fredag igen.Idag ska vi åka och hämta mina föräldrar som bor i Örebro,vi ska sedan åka till min dotter Frida och hälsa på.De har aldrig varit i hennes nya hus,så de har sett fram emot det länge.Och så får jag gosa med lille vilde förstås.Här ligger snön vit och det ser verkligen ut som advent,får man upp lite ljusstakar ser det så fint ut.Ha en bra Fredagkväll alla.

Annons:
jeenova
11/30/12, 12:33 PM
#1

Goddag allihopa
NU förstår jag vad man menar att stängda dörrar är inte ok för en cornish… nu kan jag VERKIGEN relatera.
Idag, just nu, leker House med sina kattleksaker. Innan har han inte riktigt förstått vad dem är till för. Men nu leker han med dem. Men våran röda tvåsits soffa är hans roligaste leksak. Min mobil däremot är hans nemesis.. han har redan, medvetet, dragit ner min mobil så den slår mot golvet (fullt försäkrad som tur är) och imorse försökte han välta mitt glas vatten på den…

Leffe
11/30/12, 12:50 PM
#2

#0 Här är det också vitt

#2 Det är ju en Cornish

Allihopa sköt om er

Eine
11/30/12, 12:57 PM
#3

Goddagens alla ! Efter ett lååångt(2 timmar) städpass med byten av sand ,skurning av lådor och annat kattrelaterat, kan jag sitta vid datorn en stund och ta en andra kopp kaffe för dagen. sedan blir det disk,och packning inför morgondagen. Men nu först kommer lille Timbuktus väntande familj för att pussa på honom.Det ser jag fram emot.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LenaWi
11/30/12, 1:02 PM
#4

God middag! Idag efter jobbet så skall vi i Västerås Kattklubb ställa iordning vårt KlubbMästerskap som äger rum i morgon samt Kattens Dag.

Om Ni har vägarna förbi Västerås så är vi på Arken Zoo, Hälla Västerås, Glasvingegatan bredvid SIBA och Plantagen.

Alla är välkomna!

nakenkatt
11/30/12, 1:08 PM
#5

Kul,vi har vårt KM i nerikes kattklubb på Söndag i Eva Porats affär.

LiloN
11/30/12, 3:37 PM
#6

Äntligen fredag! Fast jag är inte klar med jobbet än idag… Och lär få jobba lite i helgen också. Här är så mysigt! Igor och Noël sover ihop och då glömmer jag bråkandet de ägnat sig åt sedan Noël kom i onsdags. 

Ska bli skönt med helg ialla fall! Glad Trots lite jobbande!

Annons:
Upp till toppen
Annons: