Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 453 ggr
nakenkatt
11/27/12, 1:00 PM

Tisdag den 27 November

God Middag,blir det idag.Har varit hos tandläkaren på morgonen,så jag har sovit bort dagen.Har opererat bort en tand och vart sydd.Så nu går kaffebryggaren ute i köket,vilker underbart ljud.Fick varken äta eller dricka på fyra timmar.När jag vaknade tittade jag ut och det snöar,så fint det ser ut.Min Meliss började löpa igår så här hörs höga toner idag,hon sjunger för hela grannskapet.Jag har ju en vacker hane hemma till låns,men det är fel hane.Hoppas nu den rätta börjar löpa också,men visst är det så att de brukar kunna följas åt.Hoppas det nu när jag har en sådan stilig kille åt henne.Han är så go och rar så jag vet inte om Eine får tillbaka honom……. Ha en fortsatt trevlig Tisdag mina vänner.Här ska drickas kaffe nu.

Annons:
Leffe
11/27/12, 1:04 PM
#1

Ska nu i regnet rulla iväg för att lämna lite blod för mätning av pH

Sköt om er

Eine
11/27/12, 1:15 PM
#2

Hej på fina tisdagen! Har just fått balkongdörren tätad och det är nästan dragfritt härGlad. Läste att det kan bli snö i helgen  så bäst att täta det som går att tätas. Med kattungar i huset vill jag inte ha kraftigt golvdrag. De är känslig de små vännerna..Och även deras matte som hasar omkring i sköna röda raggsockor!

TS skönt att tanden är borta och du är på bättringsvägen!Och Ferdi är en go kille.Det är tomt här men samtidigt väldigt skönt..ObestämdHär har han ju ingen brud som väntar, så han kunde vara lite gåpåig på Bitch som han tydligen är väldigt kär i.

#1 Hoppas ph var som det skulle.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
11/27/12, 2:07 PM
#3

Rivstartade dagen med en kattförlossning.Nu är den färdig och både jag och kattmamman har ätit lite och sovit en liten stund också.

Stolt ägare till fem La permer

Eine
11/27/12, 2:45 PM
#4

#3 Gick allt bra?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
11/27/12, 3:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#4

Japp fem krulliga La permkattungar rymdes i Kombis lilla mage.En maskad hane,en röd hane, två maskade honor och en paddhona.

Stolt ägare till fem La permer

jeenova
11/27/12, 3:02 PM
#6

Grattis till dig Monica

Annons:
Leffe
11/27/12, 3:04 PM
#7

Grattis Monica

Nu har jag konstaterat att en tunn regn porscho (ursäkta stavning) täcker både mig och rullstolen

Eine
11/27/12, 3:12 PM
#8

Varmt grattis till raringarna!!!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
11/27/12, 3:13 PM
#9

MÅNGA GRATTIS TILL LA PERM BEBBARNA.

Mona22
11/27/12, 3:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Grattis till bebisarna Monica.

blir inte klok på hur mycket konstigt folk det finns. har fått många skumma mejl ang mina kattungar. Satte ju ut annons och folk frågar om "sista pris" och vill ha "bra pris kompis" och andra prutare. inte ens värt att svara på när de inte fattar att det inte är gratis att föda upp.

På söndag kommer det en person och ska kika och hon verkar vettig allafall Glad

bjuder på en bild på en av bebisarnaKyss

ska åka över till syrran en sväng nu och fika lite.

nakenkatt
11/27/12, 3:17 PM
#11

#7 Min man tjatar så fort det är regnväder här att jag ska cykla med en poncho,men har ej gjort det,men det kan han få tro.men det är säkert jättebra.

Leffe
11/27/12, 3:20 PM
#12

#10 Söt

#11 Jag gillade den. Den var lätt och jag kunde vila armarna på stolens armstöd och sköta manöverdosan under ponchon. Problemet som fanns var att luvan inte ville stanna kvar på skallen då det blåste och jag ville inte ta fram händerna för att få tillbaka den.

nakenkatt
11/27/12, 3:44 PM
#13

#12 ok jag får nog testa då.Kommer se ut som en stor luftbalong kommer flygandes över stan.

Annons:
Leffe
11/27/12, 3:56 PM
#14

#13 Jo. Jag har den alltid hängande bakom rullstolen. Den får ju plats i en hur liten påse som helst när den inte används

Eine
11/27/12, 5:35 PM
#15

#10 Det kan ju vara bra folk fastän de inte ännu förstår att det är dyrt att föda upp raskatter. Vi får ta det med en nypa salt. Jag får också förfrågningar på det ena och det andra.Oftast så skriver jag en lång förklaring (och det gör säkert du och alla andra uppfödare här) om varför det kostar,vad som ingår i priset etc. När jag berättar att jag låter till och med kastration ingå brukar det ofta uppskattas.Sedan om mitt pris ändå är för högt för personen så kommer där straxt en ny förfrågan från ngn annan som vill ha en kisse från mig. Jag kan skicka folk till dig om du vill? Mina 5 små Kyssär alla tingade.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
11/27/12, 6:06 PM
#16

#15 du får gärna skicka till mig. den blåvita är ingen intresserad av och han är ju mysigast Kyss

Eine
11/27/12, 7:58 PM
#17

#16 Han är helt ljuvlig ju! Jag skickar!!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

PetrasLova
11/27/12, 11:14 PM
#18

Grattis till kullen Monica!

RacerDonnans
11/27/12, 11:40 PM
#19

En dag som inte blev som jag planerat alls, men som kan ge något positivt framöver trots allt.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

AnneAlva
11/28/12, 1:08 PM
#20

Grattis till minipermarna Monica! Sååå söta! Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Annons:
Upp till toppen
Annons: