Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Allmänt Cornish Rexprat

Grattis älskade Keeben!

2012-11-22 21:47 #0 av: [Marielle_]

Hej!

Jag hänger aldrig här längre men av någon anledning kikade jag in här och ville skriva något ändå, för det är en väldigt speciell dag idag!

För vet ni vad? Skrattande För idag är det Keebens födelsedag och han är nu hela 4 år gammal!

Ord kan inte beskriva hur lyckligt lottade jag och sambon är för att få ha honom och Finesse i våra liv! Är oerhört tacksam för varenda sekund vi får ha tillsammans och hoppas på många år till ihop!

Här är en bild på grabben, dagen till ära! Ursäktar mig om någon blir stött av min klyfta haha, detta var den enda bilden min sambo hade på sin dator. Min egen dator har slutat att fungera tråkigt nog!

Iaf, grattis lilla älskling, matte & husse älskar dig så himla mycket! Skrattande

Anmäl
2012-11-23 09:14 #1 av: PetrasLova

Det var mig en stilig herre! Grattis på dig snyggo ❤
Vilka är hans föräldrar?

Anmäl
2012-11-23 11:12 #2 av: Leffe

Grattis Keeben!

Anmäl
2012-11-23 13:16 #3 av: [Marielle_]

#1 Jamenvisst! Skrattande Han tackar så mycket!

Pappa heter Jokikatin Harald Blåtand och mamma heter Änglatassen's Naomi!

Han ser på pricken ut som pappa sin, förutom att Keeben har några extra svarta fläckar lite här och där! Glad Men annars är de väldigt lika varandra! ^^

#2 Han tackar så hjärtligt!

Anmäl
2012-11-23 14:09 #4 av: AnneAlva

Grattis på födelsedagen Keeben! Skrattande

Anmäl
2012-11-23 16:11 #5 av: PetrasLova

Jag misstänkte att det låg en stilig finne bakom det där fina ansiktet ;)

Anmäl
2012-11-23 22:02 #6 av: Eine

Grattis!!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2012-11-26 10:46 #7 av: LiloN

Grattis! Så fin han är!!!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.