Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 323 ggr
nakenkatt
2012-11-22 12:00

Den 22 November

ytterligare en vecka går mot sitt slut.Snart är det första advent.Idag är jag ledig men jobbar hela helgen.Finns en del att pyssla med.Ska iväg och köpa en 30 års present till min dotter,som fyller på lördag.Dagen efter på Söndag fyller den lilla 22 år.ja tiden den går.Den äldsta ska få plankor att göra plankstek på och den andra parfym.bra när de vet vad de vill ha.Måste åka iväg och köpa en säck kattmat ikväll också,en säck går åt fort.De som äter mest här är ju sphynxarna,det är stor skillnad.Men bra att de äter samma foder annars skulle det bli krångligt.Här är det grått och mörkt så man tror det är mitt i natten.Tycker gott det kan få komma ner lite snö nu så det blir ljust och vackert.Ha det bra allesammans.

Annons:
Eine
2012-11-22 12:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

..Hejhej.. Laddar inför jobbhelg i E-tuna.Ska bli fint med hotellmat..Glad

Bifogar en bild på Djäknens TimbuktuKyss i senaste kullen , 6 dagar på bilden.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2012-11-22 12:33
#2

ja men visst Eine det var ju killen som sa han ville följa med mig hem eller hur???Ska nog ta och visa min man hur fin han är där på bilden!!!!!!!

Eine
2012-11-22 13:05
#3

#2 Jo det är det.Du kan visa honom för maken och berätta att han redan är tingad av en annan familj..Ibland går det fort!Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
2012-11-22 13:12
#4

Vi har trafikkaos i Solna varje dag, men i eftermiddag kommer visst alla kaosrekord att slås. Den allra sista fotbollsmachen på Råsunda samt stor konsert med en av Swedish House Mafias sista spelningar tillsammans.

Så i eftermiddag ska i alla fall inte jag ut i trafiken

Sköt om er

jeenova
2012-11-22 13:16
#5

Eine: Åh vilken söt liten skrutte.. älskar när cornishar är mycket vitt + svansen är i en annan färg :D

nakenkatt
2012-11-22 14:22
#6

#5 ja då tycker du och jag lika!!

Annons:
jeenova
2012-11-22 15:11
#7

#6 Det är så grymt snyggt! speciellt när det är som en avrundning i svanken på dem så det verkligen ramar in svansen med färgen. Riktigt häftigt.

PetrasLova
2012-11-22 15:17
#8

Snuvan tilltar här i huset, tre av katterna däser i hög den fjärde leker följajohn med hunden. När hon tycker det blir för mycket hoppar hon upp på höjd och hunden lägger sig på sin bädd och väntar…väntar…och väntar. Sen hoppar katten ner med svansen rätt upp och cirkusen är igång igen :)

Upp till toppen
Annons: