Annons:
Etikettdagens-citat-dikt-eller-visdomsord
Läst 2374 ggr
fliza
11/21/12, 8:57 PM

R.I.P Qvintus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var vi tvungen att avliva min mormors katt som var  min bästa vän. På grund av sjukdom.  Han vart 14år <3 saknar honom så han betyde så mycket för mig och nu är han borta. Men han mår bra nu och jag kommer alltid minnas honom som tuffingen. Älskar honom super mycket.

//fliza 12år Medarbetare på barnens iFokus

R.I.P Qvintus

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Annons:
Leffe
11/21/12, 9:14 PM
#1

Vad fin han var. Det är alltid sorgligt att bli av med en vän

monica38
11/21/12, 10:16 PM
#2

Jätte fin katt! Tråkigt när dom går bort men han har det nog jättebra i katt himlen.

PetrasLova
11/22/12, 7:08 AM
#3

Men usch vad jobbigt 😢jag känner med er. En mycket fin Qvintus, en sån gåva att få 14 år tillsammans även om det inte tar bort smärtan att han nu är borta.

Gittan
11/22/12, 8:49 AM
#4

Vad tråkigt. Tröstekram från mig. Ni fick i alla fall en lång tid tillsammans om nu det är någon tröst.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


AnneAlva
11/22/12, 12:05 PM
#5

Jag är ledsen för din skull och jag vet att det gör ont att mista en vän. Han fanns med dig hela livet och han kommer att fortsätta att vaka över dig från sin katthimmel. Stor kram!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
11/22/12, 12:10 PM
#6

Älskade gubbenKyss! Hälsa mormor från mig och ge henne en kram . Quintus fick ett bra liv hos henne.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
KatternasMatte
11/22/12, 9:41 PM
#7

Gråter

fliza
11/22/12, 10:03 PM
#8

Tack för alla fina orden vet att Qvintus uppskattar det! 6# Vi tyckte om han allihopa. Han var den tuffaste katten på jorden !

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

LiloN
11/26/12, 10:51 AM
#9

Tankar till er. Att förlora en vän är det svåraste som finns. Rynkar på näsan

Upp till toppen
Annons: