Annons:
Etikettkatter-i-nöd
Läst 1654 ggr
Spotless
2012-11-14 18:48

Bortsprungen Cornish i SOLNA

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick idag se den här lappen på COOP på Södra Långgatan i Solna där jag bor.

Jag har försökt kontakta ägaren men inte lyckats. Katten kan alltså redan ha kommit hem, men om den inte gjort det vill jag inte slösa någon tid utan ber er alla om hjälp!

Jag har en misstanke om att detta kan vara en avkomma till min SC S*Spotless Utter. I sådana fall är det en brunmaskad och vit hane född 091115 hos S*ErsRexellent. Tanken slog mig för att han påminner lite om min Utter samt att han ser "exakt" ut som S*ErsRexellent Engagerade Enok.

Åh, vad jag hoppas att den här grabben har kommit till rätta!

Jag har tagit bort telefonnumret, kontakta mig om du har upplysningar.

Annons:
Spotless
2012-11-14 19:09
#1

Enok ska enligt uppgift vara hemma igen!

Leffe
2012-11-14 19:28
Spotless
2012-11-14 19:40
#3

Ja, jag fick hjärtsnörp! Det är mycket riktigt Utters son.

noir
2012-11-15 09:00
#4

Man blir så ledsen när man ser bortsprungna djur och värre känns det nog i hjärtat om det är en misse man har kontakt med på något vis. Skönt att han är hemma!

Fick ont i magen och ska pussa extra på mina små ulltossar, Sookie (Pappa till henne är ju Utter) är också rymmnings benägen. Dock bara föra att titta ut och se vad som finns där ute sen vill hon in snabbt igen. Men om man rymmer ut i trapphuset när ingen ser (ovan gäster) så kan det ju gå illa. Ska sätta upp en lapp i trapphuset vi flyttar till inom kort var hon bor och att de inte ska släppa ut henne. <3

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: