Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 347 ggr
MonicaLagerquist
11/13/12, 9:07 AM

13 november

God morgon

En kall men solig förmiddag.

Fixar inför dagens veterinärbesök.Fyra kattungar som ska med.Blev så glad när SVERAK la ut nedladdningsbara besiktningspapper.Tyvärr så gillade inte min dator det och jag lyckades inte få till det.tycker att det är så bekvämt att fylla i blanketter på datorn och skriva ut hemma.

Men det gick efter lite trix att skriva ut blanketterna så nu är det gjort och de är ifyllda för hand.

Sen ska jag med yngste sonen till polisen och fixa legg till honom.Hans gamla legg har gått ut så jag måste med och intyga att han är han.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Leffe
11/13/12, 10:25 AM
#1

Är det polisen som gäller nu för leg. Trodde bankerna fick göra sådant också. Bra att veta för jag måste snart fixa nytt

nakenkatt
11/13/12, 10:40 AM
#2

Ny dag igen!nya arbetsuppgifter också.Ska plocka lite på övervåningen och få lite gjort innan jobbet väntar på mig.Det är kallt och ruggigt ute idag.ha en trevlig Tisdag!!!!

MonicaLagerquist
11/13/12, 11:37 AM
#3

#1 Vet inte hur det fungerar med legg.Vet bara att jag fixade mitt hos Polisen samtidigt som jag fixade pass.Sonen jobbar till fyra så banken är lite knepig.Polisen har kvällsöppet en dag i veckan.

Stolt ägare till fem La permer

noir
11/13/12, 12:12 PM
#4

#1 & 3 Är det inte så att Banken gör legg och polisen gör pass och internationella legg? Kan ha fått det om bakfoten dock….

Idag känner jag mig utvilad och glad blivande mamma. Ska till jobbet på ett kort pass på 4h sen så måste jag fundera ut vad jag ska laga till kvällsmat…. kanske kalkonpaj? (har inte skinka hemma)
Det kanske funkar lika bra?

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

LiloN
11/13/12, 2:09 PM
#5

#TS Jag fick också följa med sonen till polisen när hans leg  hade gått ut för att intyga att han var han så han fick ett nytt. Det var skoj… Tyckte jag och sonen, men damen bakom luckan var inte lika roade av mitt gapskratt åt sonens foto. Skrattande

Här har jag handlat mat och ska jobba lite nu. Vi trilskas med Igors mage än och hoppas komma på någon bra lösning.

Ulricah
11/13/12, 4:16 PM
#6

Är i situationen just nu att jag måste intyga mannens identitet (om han ber snällt Flört) då hans id gått ut. På banken krävs ett giltigt pass som id, hos polisen kan en annan person identifiera.

Samma id hos bank eller polis, dock 50 spänn dyrare än ett pass.

Annons:
MonicaLagerquist
11/13/12, 7:48 PM
#7

När vi skulle fixa pass förra hösten min man och jag glömde mannen plånboken hemma så då fick jag bektäfta att han var han.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: