Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 273 ggr
MrsCecilia
2012-11-11 07:56

Goood morgon den 11 november

Sådärja. Då var jag redan uppe med tuppen och ska iväg att rida ett extrapass.

Sen undrar jag om vi är lite otursförföljda med katterna då vi ska iväg med huskatten Stiina och dra ut tänder den 23:e. Hoppas det inte är FORL:(

Dessutom ska skogisen Greta oxå till veterinären då med sin läckande bak :-)

Ha en bra söndag och glöm inte att det är fars dag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
Leffe
2012-11-11 10:18
#1

Sitter nu och tittar på alpin skidåkning. Tyvärr regnar det ute hade ju tänkt att rulla iväg och hämta ett postpaket med en bussmodell i. Det får vänta. Har plockat fram lite från frysen för att göra middag i eftermiddag

Sköt om er

Eine
2012-11-11 11:57
#2

Oj då TS! men så är det ju med katter,det är många veterinärbesök av olika anledningar..Hoppas allt går att åtgärda! Rida låter roligt! Det är många år sedan jag red (då på Islänningar,)men lär inte kunna ta mig upp ens…suck..

#1 Syrran har åkt hem igen ,hon hälsar så gott till dig.

I övrigt ska jag se på filmer,hålla tass med Bitch, och äta överbliven kolatårta som blev jättegodFlört! Tror det kan hjälpa mot svidet i halsen..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2012-11-11 12:03
#3

God fm.idag ska jag åka till min dotter på em fika.Lilleman blir sju veckor i morgon.idag regnar det ordentligt,katterna sover gott på soffan framför brasan,tjejerna ser ej ut att vilja löpa,men det vill matte.Längtar så efter en kull att njuta av.Ha en bra fars dag,själv firar jag det inte.

Eine
2012-11-11 15:46
#4

#3 Kanske du kan få igång dem med hannar i huset…? FlörtJag firar inte heller Fars Dag. Det är 26 år sedan min far gick bort.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ulricah
2012-11-11 16:14
#5

Hemtentan avklarad: 5 dagars utfodrande av hundar, katter, grisar, höns, giraffer, hästar, kor och elefanter, puh!

Nu ska jag pusta ut med lite skönsång av RilkeEnsemblen och lite utfodring av mig själv i goda vänners lag Glad

Upp till toppen
Annons: