Annons:
Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 538 ggr
Holtan
2012-11-10 20:21

Mysiga stunder med min cornish..

Vet inte hur populärt detta blir :P Men de är lite tänkt som "man vet att man har katt när.." man fortsätter meningen :D Allas våra cornishar är ju olika, så vad har ni för mysstunder med er/-a cornish/-ar

Mysiga stunder med min cornish.. är på morgonen när hon kommer och hela hon spinner, lägger sig så nära mitt ansikte hon kan och ger mig pussar tills jag vaknar :P

Annons:
MrsCecilia
2012-11-11 07:53
#1

…är när jag bär runt honom inkrupen i min morgonrock, med snöret ihopsnort under honom. Som en kängrumamma ungefär. Åhh, vad det är mysigt <3 (okey, alla stunder med Robban är mysigt;)

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Holtan
2012-11-11 10:10
#2

Låter väldigt mysigt :D

Denna kommentar har tagits bort.
Leffe
2012-11-11 10:16
#4

Min älste vill gärna på dagen klättra upp på mina axlar. Baken på ena axeln och huvudet på den andra med hela sin mage runt min nacke. Sedan kan han ligga där lång tid spinna och dra sin kind mot min. Så kan han ligga när jag går omkring, sitter framför teven, diskar och när jag gör annat.

Holtan
2012-11-11 10:17
#5

Härligt när de följer med på axlarna :D Min sitter bara där när hon vill se något ordentligt :P

Eine
2012-11-12 01:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag vet att jag har katter,när jag ligger illa i sängen för att katterna ska ligga bra..Den klassiska bilden.

Jag vet också att jag har katter när jag prioriterar deras mat ,veterinärvård och försäkringar före mina egna personliga behov. Och är glad för det!Obestämd

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
Upp till toppen
Annons: