Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

7 november

2012-11-07 09:28 #0 av: Leffe

Då är presidentvalet i USA avklarat och världen kan återgå till det vardagliga igen. Det vardagliga - ja det är onsdag, en helt vanlig dag. Nej solen skiner ju och det tillhör ju inte vanligheten. Katterna sitter på köksbordet för där lyser solen in just nu. Senare på dagen gäller sängkammaren både för dem och solen.

Sköt om er

Anmäl
2012-11-07 09:36 #1 av: noir

Denna vanliga onsdag ska jag ner på stan med sambon och skriva på papper för den nya lägenheten vi ska flytta till efter årsskiftet! :D

Anmäl
2012-11-07 14:43 #2 av: Ulricah

Första frågan på min 6-dagars hemtenta är avklarad Glad

Bla om skillnader i hundens och kattens näringsbehov, lite märkligt frågval eftersom föreläsaren som hade hund & katt-föreläsningen bara pratade om hund ... nej jag är inte ett dugg partisk Flört

Anmäl
2012-11-07 15:44 #3 av: Eine

Goddagens!Skriver protokoll,städar och håller tass här. I helgen blir det minst 4 besök så jag hoppas hinna baka körsbärspaj och kanelsnurror tills dess.

Sköt om er! Skäm bort er i dag, för i morgon kommer en till chans,synd att missa en.Glad.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2012-11-08 10:20 #4 av: noir

#3 körsbärspaj lät gott :D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.