Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 479 ggr
noir
11/6/12, 9:31 AM

6 November

Alltså jag VET att mina katter kan förstå vad vi säger. Idag kommer en och kollar på vår lägenhet vid lunch och jag tog sovmorgon, det är ju inte så mycket att göra. Eh, ALLA kattleksaker ligger överallt. Glömde ställa in maten i kylen så det har dragit runt kyckling i sås över hela köksgolvet, det ligger kattspya på två ställen….. varför?

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
Mona22
11/6/12, 10:44 AM
#1

Idag vill jag bara gräva ner mig, är så trött på allt krångel hela tiden, ingenting går som det ska!

Ibland är verkligen livet pest.

Hoppas på lite mer tur snart.

nakenkatt
11/6/12, 11:05 AM
#2

God förmiddag allesammans.Sitter och väntar på två av mina döttrar som ville vi skulle luncha ihop idag på något trevligt ställe.och så vill jag ju träffa lilleman också som nu är sex veckor och ler när man pratar med honom.Tiden går allt för fort bara.Annars är allt som vanligt här med folk och fä.Jag hoppas ju att mina två kattfröknar ska komma igång och löpa bara,men det går minsann inte på beställning.Min förhoppning är ju att få två fina kullar framöver.Har ni någon snö runt om i landet? här är det bara grått och mulet.ha en bra dag.

nakenkatt
11/6/12, 11:09 AM
#3

#1 Mona,idag är det nog mer tur,håller tummarna för att du får en trevlig dag!!!

Leffe
11/6/12, 12:19 PM
#4

Solen skiner och jag är trött, men ska passa på att sticka ut och handla lite. Man vet ju inte men det vanliga är ju att det är regnigt.

Sköt om er

Eine
11/6/12, 1:31 PM
#5

Äntligen kan jag skriva här,har saknat det lite. Ha det så gott i novembersolenSkrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: