Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 370 ggr
MonicaLagerquist
11/3/12, 8:37 AM

God Morgon 3 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mulet och grått men något skoj ska vi väl hitta på idag.

Måste visa en bild som jag tog igårkväll.Ingen  rex men en burmilla.

Det är ju viktigt för adoptivbarn att känna till sitt ursprung så vi Burmilla surfar med Glinda.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MrsCecilia
11/3/12, 8:57 AM
#1

Godmorgon!

Min syster med barn är på besök så nu är det fullt i huset, självklart har Robban charmat alla så det är nästans slagsmål om vem som ska pussa på honom.

I dag tänkte vi åka till täbycentrum och shoppa lite.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

LiloN
11/3/12, 11:35 AM
#2

#TS, ha ha ha.. Ja! Mycket viktigt! Igor tittar också på datorn och jag kanske borde visa honom intressanta sidor? 

Jag är såååå efter i mitt jobb så jag måste nog jobba hela helgen. Jobbar ju hemifrån. Men känner mig besviken att jag inte kan få vara ledig i helgen. Men, men…

Har ialla fall klippt alla Igors klor. Han är jätteduktig nu.Glad Passar på när han sitter i knät och spinner och gosar.

nakenkatt
11/3/12, 11:57 AM
#3

Börjar jobba snart så jag har tagit en riktig långfrukost idag.det blir en lugn kväll på jobbet med småmys framför tv:n ikväll.Många av brukarna är på besök hos sina föräldrar.Så de som är kvar kan man ägna sig åt riktigt.Hoppas alla får en bra helg.

Leffe
11/3/12, 1:14 PM
#4

V'äntar med spänning på dagens hockeyderby mellan Timrå och AIK. Det är det som gäller idag trots en vacker solig dag ute

Sköt om er

Eine
11/3/12, 1:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Goddag vänner. Tittar på film och sköter katter,det är mitt göra i dag.Himla skönt!

#1 Robban ligger mig varmt om hjärtat,så jag blir ju glad när han är populär Kyss

Sköt om er och framför allt,njut av dagen som är.Här på bilden njuter Ferdinand i mitt barnbarns knä.han är go och snäll och har goaste pälsen, Ferdi.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MrsCecilia
11/4/12, 8:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#5 Åhh, detsamma! Han är högt älskad av oss alla <3 Han är SÅ charmig, i går fick 17-åringen snällt natta honom till sömns :-) (medans vi andra passade på att gå och lägga oss)

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: