Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Omplacering

Cornish Rex omplaceras

2012-10-25 11:46 #0 av: GunillaE

Två honkatter mor o dotter omplaceras pga ägarens sjukdom. Elena Gilbert född 17/4 2010 och Cookie född 18/11 2011. Katterna finns hos uppfödaren. Båda har stamtavla, fullvaccinerade och chippade, kastrerade. Glada fina katter med ett mycket bra temperament, de är och skall vara innekatter. Cookie är stilig med en fin snygg kropp, stora öron, höga ben och en lång vacker svans lämplig för utställning om intresse finns för det. De säljs tillsammans till rätt hem.

Anmäl
2012-10-25 12:30 #1 av: nakenkatt

TS Visst är det Tom Barnabys lilla dotter? Hoppas det går bra och att de hittar ett bra hem.   Agnetha Hub cats

Anmäl
2012-10-25 13:20 #2 av: Eine

Åh,men flickorna! Hoppas det går bra!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2012-10-25 22:32 #3 av: GunillaE

#1 Ja, det är Tom Barnaby som är far till Cookie, egentligen heter hon ju Lady Helen i stamtavlan men fick smeknamnet Cookie för hon är söt som en kaka.

#2 Eine, tack så mycket de måste få komma till ett bra hem, det är särskilt viktigt för mig.

Anmäl
2012-10-26 11:07 #4 av: giowanna

Vart finns katterna?

Jag letar efter katter, gärna två så att de har sällskap när vi jobbar.

Har de någon barnvana?

Intresserad :-)

Anmäl
2012-10-26 18:58 #5 av: GunillaE

#4 Hej, Katterna finns hos mig i Rimbo nära Uppsala.

Ring mig om du är intresserad.

Anmäl
2012-11-07 18:33 #6 av: Leffe

Katterna har fått bra hem

Anmäl