Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 288 ggr
nakenkatt
10/19/12, 11:29 AM

Fredagen den 18 oktober

God förmiddag.Vad gör ni idag?jag är ledig och väntar på Frida och lilla Vilde.Var en vecka sedan jag träffade dem och jag börjar få lite bebisabstinens nu.Måste få snosa in den goda bebislukten.Det blir nog lite tv ikväll och lugn och ro.Imorgon bär det iväg till buss stationen och vår skaldjurskryssning.Måste kanske titta i garderoben också vad man ska ha på sig.det är det svåraste.Hoppas ni andra får en lugn och skön fredagskväll.

Annons:
Eine
10/19/12, 12:17 PM
#1

God förmiddag.Har satt in bilder i Färgalbumet i dag,men har nog gjort fel.Leffe  får väl ge mig bassning Skämsså får jag försöka göra rätt.

Annars är det så härligt lugnt här.Småpysarna fetar på sig oc har börjat snusa och slicka på mig när jag gosar med dem.Jag kommer nästan inte från bolådan,för dessa små klev rakt in i mitt hjärta. Kanske delvis för deras oväntade start,och för att det blev bara 2 kvar i kullen på 5. Jag är så tacksam för dessa små flickor.KyssKyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
10/19/12, 12:50 PM
#2

#1 Hitta inga fel.

Själv ska jag på födelsedagskalas.

Sköt om er

MrsCecilia
10/19/12, 1:05 PM
#3

#1 Åh, jag vill oxå pussa småkissar. De luktar så gott och är så mysiga..

I dag ska jag på extraridning direkt efter jobbet så jag ska snart smygbyta om på mitt rum till ridkläder.

Sen blir det lek och bus med mina gosekissar, i morgon ska vi åka och klippa klorna på Robban. Vi har haft projekt "nu ska vi klippa dina klor" i en vecka och det har medfört endast 2 klor klippta. Vilket gör att jag blir HELT sönderriven när han klättrar runt på mig..

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Upp till toppen
Annons: