Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 451 ggr
nakenkatt
10/13/12, 11:36 AM

13 Oktober

Hej! Idag är det femton år sedan jag vart mormor första gången,tänk vad tiden går.Så idag blir det kalas.Förutom mopedpengar har mitt barnbarn fått två huskatter i present och han är så lycklig idag.Han är ofta med på utställningar,och varit behjälplig mig vid varje kattförlossning.Så nu har de köpt två bröder,kastrathanar och innekatter.En kritvit och en choklad och vit.Så nu är lyckan total.I eftermiddag blir det kaffe och tårta.Själv har jag fått låna ett gå band och gått 10 min nu första gången,sedan ska jag öka på mer.Trevlig Lördag på er.

Annons:
Eine
10/13/12, 12:18 PM
#1

God förmiddag! Har sovit länge, fixat med kattpottor och mat,så nu ska jag baka till i morgon. Har lovat att ta med till utställningen.

TS ditt barnbarn får ställa ut sina katter när du gör det? Kanske han tycker det är kul med egna katter då. Och hälsa grattis till födelsedagsbarnet!

Gåband låter hälsosamt!

I dag väger mina småtroll 213 resp 173,de är 10 dagar

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
10/13/12, 12:21 PM
#2

Nyss uppstigen. Ätit frukost eller vad man nu ska kalla medicinen. Har satt på CD-spelaren och kopplar av med lite musik. Snart börjar hockeyn på teven.

Sköt om er

Mona22
10/13/12, 5:27 PM
#3

Nyss hemkommen från UK:s utställning. vi var klara halv 4! Skönt med tidig hemgång. Våran Bella blev Premier men förlorade Nom mot en snygg birma som dessutom blev Bis.

Fick en väldigt rolig komentar från en i publiken när jag stod vid nom :

-Det där kan INTE vara en maine coon hona!

haha, jo såvitt jag vet så är hon det, bara lite större än vanligt.Skrattande

Nu är det bara slänga sig på soffan och vila hela kvällen Glad

Hoppas ni haft/får en bra dag.

Lycka till ni som ska ställa imorgon.

Eine
10/13/12, 9:09 PM
#4

#3 Hej och grattis! Typiskt att jag inte var där i dag,hade vart roligt att träffas! Ställer i morgon jag..kram

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
10/14/12, 12:45 PM
#5

#4 tack, hade funderingar på att våldgästa dig efter utställningen men mådde tyvärr inte så bra dåRynkar på näsan. hade varit så roligt att träffa dig igen.

Eine
10/14/12, 5:36 PM
#6

#5 Du kunde fått båda mat och vin!Funderar du på Fräsets januariutställning i Rasbo nära Uppsala,så kan vi ses! Jag kan härbärgera i person i min soffa och kan erbjuda badrummet till gästande fyrbeningar!Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
Upp till toppen
Annons: