Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 818 ggr
MyTwiggs
2012-10-09 13:05

9 Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er! Här är det soffläge, trots att jag har planerat in städdag idag…. Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Annons:
Eine
2012-10-09 13:10
#1

God morgon,hmm dag! Har varit sängläge här,med omsomning och kattgos. Nu ska jag fortsätta att lata mig och se på filmer. Kanske det blir en tur till butiken för att köpa frukt och nötter och KAFFE!Attans!!(upptäckte att kaffet äär slut ,hur ska jag nu få lite styrfart)

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2012-10-09 14:42
#2

Och ingenting blir gjort här heller.Jag är bara så trött trött,har gjort det nödvändigaste dvs skött om djuren och druckit kaffe.Jag har länge längtat efter att få simma i en bassäng,så ikväll har jag lurat med mig mannen till badet i örebro.Även om jag inte orkar simma så långt är det skönt att få vara i det varma vattnet.De har 37 grader på Tisdagskvällarna.Jag antar att jag är så här trött efter infektionerna jag haft.Vet ej vad jag ska göra för at få krafter tillbaka.Kanske nån dundervitamin skulle behövas.

Eine
2012-10-09 15:21
#3

#2 Ät antioxidanter i form av frukt och grönsaker med starka färger!Ta små sköna promender mitt på dagen,tänk positiva tankar  och sov ordentligt.Är du fortsatt trött så kolla upp blodvärden och hormoner hos doktorn..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2012-10-09 15:33
#4

Tack Eine.Jag äter mycket frukt,tar två tranbärskapslar om dagen.Men de där promenaderna har jag lätt för att slarva med.Ska försöka skärpa till mig där.Tycker det är så tråkigt at gå själv.Till de positiva tankarna jag har just nu är att få träffa din blåa kille.och jag hoppas så att han och Meliss kan ge mig en liten dotter.har också varit inne på att skaffa mig ett sk gåband som är så populära.

noir
2012-10-09 16:14
#5

Idag har jag varit igång sen klockan åtta. Har varit på mödrarvården och lämnnat prover och sen ner på stan med sambon och äta lunch med svägerskan och hennes dotter. Sen sprang vi på stan tills nästan halv fyra. Hitta ett nytt grönt te på Indiska som jag blev helt förälskad i.
Så nu blir det soff läge med katterna och en kopp te!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
2012-10-09 17:03
#6

Mödravården får man gratulera eller??

Annons:
Leffe
2012-10-09 18:42
#7

I kväll är det hockey som gäller och sedan en väntan till morgondagen. Då kommer jag få veta om jag är bättre eller ej i min sjukdom

Sköt om er

noir
2012-10-09 19:11
#8

#6 Ja det får man och skicka lycko-önskingar om att det går som tänkt.
Vi hoppas på en frisk vårbebis. Kyss

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Eine
2012-10-09 19:30
#9

#4 Då är du på god väg!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2012-10-09 20:29
#10

#6 Grattis va härligt.Det kommer att gå jättebra!! våren är en härlig tid att få barn på.Ska bli kul att följa dig under graviditeten,du berättar väl hur det gå.Och så ser jag fram emot bilder på den lilla så småningom.

noir
2012-10-09 20:47
#11

#10 självklart. Har varit dålig på att skriva här. Först var det chocken över hur mycket energi heltidsjobb tar. Sen kort där efter fick jag ett plus på stickan och läste mest på graviditets forum, sen börja jag må illa och bli då trött att jag inte ens kunde hålla mig vaken hela dagar. Så det har inte blivit mycket energi över. Dock har jag självklart håller koll över forumet eftersom jag är Medarbetare så lite koll har jag ändå på er ;)))) Just nu försöker jag förstå att det är ett litet liv där inne. Får för mig massa konstiga saker som att den inte lever eller nått annat tok. Önska jag kunde få sitta med mina kissar på ett rosa moln som ett mumintroll ;)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

aggeelin
2012-10-09 21:46
#12

#0 Vilken härlig soffbild!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: