Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 435 ggr
Leffe
10/6/12, 12:41 PM

6 oktober

Solen skiner och i kväll ska jag på kräftskiva

Sköt om er

Annons:
LiloN
10/6/12, 1:07 PM
#1

Här blir det mysa med Igor hela dagen!

nakenkatt
10/6/12, 1:10 PM
#2

Ska snart iväg och jobba.Solen skiner så det får bli en uppfriskande cykeltur.Hoppas alla får en bra Lördag.

Eine
10/6/12, 2:20 PM
#3

God dag. Har kämpat sedan i onsdags med en kull som föddes prematur,dag 57…Och de har naturligtvis dött en efter en.Kanske berättar mer sedan .Så dålig sömn i kombination med oro och slarvig mathållning(för min del) är inte bra för en människa. Men vad gör man inte för att stötta och försöka hjälpa när det blir så här..?

Dock, solen skiner och hoppet är det sista man förlorar sägs det.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

jeenova
10/6/12, 3:26 PM
#4

Eine: Glöm inte ta hand om dig själv också! jag hoppas på det bästa för er.

Mona22
10/6/12, 3:28 PM
#5

#3 beklagar Gråter.

Idag fick oldsen sig en tur i solskenet och ska snart till svärfar och låna ett par fälgar med godkända däck för bes.
Ska bes på måndag och känns onödigt att köpa helt nya däck då vi kommer byta till lite större fälgar till våren och den får bo i garaget tills dess.

Har varit en riktigt varm dag idag,nästan våraktig. men tyvärr går det ju inte åt det hållet Obestämd

hoppas ni får en trevlig kväll.

nakenkatt
10/6/12, 10:25 PM
#6

#3 Fy Eine så ledsamt för dig.måste vara fruktansvärt att få vara med om när det går så här illa.Sköt om dig och ha det så bra det bara går.Skickar dig många varma tankar.

Annons:
Eine
10/7/12, 1:57 PM
#7

Tack för er sympati! Två små lever än! De har ökat i vikt också…jag väntar tills de är en vecka ,med att känna mig lite säker. Då lägger jag kanske ut en bild på dem. Små mönstrade raringar utan vitt.Kyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
10/7/12, 3:28 PM
#8

#7 hoppas verkligen de överlever. håller tummarna så mycket jag kan.

Eine
10/7/12, 7:20 PM
#9

#8 tack Kyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Vixxen
10/8/12, 12:05 AM
#10

Lycka till Eine!

Eine
10/8/12, 9:51 AM
#11

#10 Tack Bodil.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: