Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 564 ggr
nakenkatt
2012-10-02 14:41

2 oktober

God eftermiddaf får väl jag säga då klockan börjar dra sig mot det.Här är det lugnt som bara den bara jag och katterna hemma.Grått och trist ute och inne.jag håller faktiskt på och virkar snögubbar.Gjorde två igår och har snart gjort färdigt en till.idag ska jag äta rotmos och fläsklägg,min man hade storkok igår.Det ska bli gott,passar bra så här på hösten.Jag har fått ett paket på posten från supercat som jag beställde lite nya saket till kattrummet ifrån.Ska bli kul att öppna rena julafton.De hade jättemycket kul,kommer snart köpa mera.Det var lite ovanliga saker sånt är alltid kul.Må så gott allihopa.

Annons:
Leffe
2012-10-02 15:10
#1

Jag väntar på kvällens SM-final i speedway på teven. Ska varva tittandet mellan kanalerna och speedway samt Timrås hockeymatch. Ska nu ut och handla lite godis (läs cheeps) till kvällen

Sköt om er

Ulricah
2012-10-02 15:26
#2

Jag har precis lämnat in hemtentan jag suttit med i 4 dagar och nu börjar vädret bli riktigt fint också Glad

Nu återstår bara den stora frågan, ska jag gå på "after-tenta" och dricka öl eller vara hemma och ta hand om min ömma hals med varmt te och en god bok?

nakenkatt
2012-10-02 15:40
#3

jag skulle nog rek dig det sista om jag får råda dig!!!!!

Ulricah
2012-10-02 16:36
#4

#3 Ja det vore väl det förståndiga att göra Flört

Jag får väl trösta mig med en varm och mjuk katt i knät, det är ju inte fy skam Glad

Upp till toppen
Annons: