Annons:
Etikettutställningsresultat
Läst 1792 ggr
AlexH
10/2/12, 10:36 AM

2 x Best of the Best på WCF show Tierp, Sep 2012!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har varit lite frånvarande på grund av mycket jobb både på jobbet och hemma i familjen privat..

Hade tänkt ta hjälp av Eine eller Leffe att presentera lite nya katter jag har här framöver.. Men får nog börja med den första själv Tungan ute

I Juli hämtade jag hem en Svart diamant från Ryssland. Hon heter : Ya Yours Truly From Russia Magic Star och kallas till vardgas för Vasya.

Första utställningen för Vasya var nu i Helgen på SNRFs WCF show i Tierp.

På Lördagen var det rex spcial - vilket innebar att alla rexraser fick gå som egen kategori och fick nomineringar paralellt med KH.

Lilla underbara Vasya tog på Lördagen Ex1, Nom, Bästa Ungdjur 6-10 Mån, sedan Bästa ungdjur totalt alla raser och slog till med högsta vinst Best of the Best alla katter på utställningen, detta är det vi inom WCF kallar för BIS (Best in Show) en katt kvar på slutet och det var min lilla älskade Vasya!

Jag var överlycklig! Söndagen kom och då tävlade alla rexar i respektive kategori (KH elr SLH) . På söndagen hade vi även WCF ring där Vasya placerade sig 2 av 32 anmälda katungar som tävlade i ringen. en jättevacker Siames tog förstaplatsen.

Söndagens finaler gick lika bra som lördagen och Vasya vann även Best of the best på söndagen! Snacka om lycka för denna lilla tjej och mig , för att inte tala om en överlycklig uppfödare till Vasya Skrattande

Tack alla goa för gratulationer på utställningen och det var en super trevlig helg!!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Annons:
AlexH
10/2/12, 10:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ett till foto…

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

jeenova
10/2/12, 10:59 AM
#2

Oj vilken härligt vacker färg.. grattis till vinsterna!

nakenkatt
10/2/12, 12:10 PM
#3

Oj vad underbart,bara att gratulera.Vilken snygg katt!!

[Wiveka]
10/2/12, 4:19 PM
#4

KyssKyssKyss

Ulricah
10/2/12, 4:37 PM
#5

Tjusig kisse Tungan ute Grattis!

concretecats
10/2/12, 5:23 PM
#6

Vilken härlig känsla det måste vara. Grattis!

Annons:
Leffe
10/2/12, 7:58 PM
Eine
10/2/12, 9:36 PM
#8

Du är värd Storslam!! Du har så vackra katter och inte minst: Du är i mina ögon så trevlig och ödmjuk! Sådanta är viktigt för mig och jag faller som en sten för de egenskaperna i kombination med skitsnygga katter!! Jättegrattis igen!Jag är så glad för din skull!KyssGlad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LiloN
10/3/12, 8:40 AM
#9

Grattis! Och verkligen en tjusig katt!

AlexH
10/4/12, 10:10 AM
#10

Tack alla Kyss

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

mjau74
10/4/12, 10:40 AM
#11

Gratulerer så mye fra meg :D

RacerDonnans
10/6/12, 1:05 AM
#12

Ett jättestort grattis!! Så kul både med vinsterna och en så fin lite kisse!!!
Hoppas hon är lika mysig som fin.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

monica38
10/8/12, 9:43 AM
#13

Super fin katt, underbar färg! Grattis!

Annons:
Upp till toppen
Annons: