Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 368 ggr
Eine
2012-09-24 14:25

24 september 2012

Ha en bra *resten av dagen* Ingen morgontråd så det får bli en dagtråd..har just konstaterat att jag nog har en dräktig hona ! Jättekul om nu alla tecken stämmer!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
Leffe
2012-09-24 14:28
#1

Jag sitter här och fixar månadens räkningar och ser pengarna bara fara iväg. ar en katt i knät som hela tiden påminner mig om att köpa lite godis till de också.

Sköt om er

nakenkatt
2012-09-24 16:26
#2

ja i natt hände det jag så länge väntat på.Kl tre såg han dagens ljus min dotters lilla pojke.Hans namn är vilde,Alexander och han var fyra kilo tung.En söt krabat med massor av hår.Förlossningen vart mycket komplicerad så det blev en orolig natt för både mormor och farmor.På soffan sover Fridas amstaffhane,han snarkar så det ekar.Bryr sig ej om att han fått en brorsa.Va kul Eine att din katthona är dräktig.jag längtar till den dagen jag också.ha en bra dag önskar en trött men glad mormor.

Gittan
2012-09-24 18:55
#3

#2 Grattis mormor!

Sitter och tittar på bilder på en massa sheltievalpar. De är för söta. Hoppas ni alla får en trevlig kväll

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Eine
2012-09-24 18:59
#4

#2 Grattis! Så underbart,vilken stor och duktig pojke!När vi ses ,påminn mig om att visa ett foto på min yngste son.Också stor, och mycket hår..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MrsCecilia
2012-09-24 20:09
#5

Vi kom precis från djursjukhuset, Robban har lämnat ännu mer blod och gjort ultraljud på magen. De tror antingen buksporttskörteln eller nån autoimmin sjukdom.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Eine
2012-09-24 23:59
#6

#5 Oj .Gråter Han är tapper killen..Kyss Och ni också!Kyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
RacerDonnans
2012-09-25 01:22
#7

#2 Grattis!! Glad.

#5 Hoppas allt går bra för er.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

noir
2012-09-25 07:59
#8

#2 Grattis till barnbarnet! <3

#5 Åh lilla Robban, håller tummar och tassar här hemma för honom.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: