Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

tisdagen den 18 september

2012-09-18 12:36 #0 av: nakenkatt

God Förmiddag.En alldeles vanlig Tisdag.Det har regnat här så enormt på förmiddagen.Fick springa ut och mata fiskarna.Nu väntar jobbet på eftermiddagen.Hoppas det skiner upp,det är skönt med en cykeltur.Men har ni märkt vad mörkt det är på kvällarna,åkte hem igår halv åtta och det var kolsvart.Ha det bra.

Anmäl
2012-09-18 13:25 #1 av: Leffe

Idag är det lite spänning i luften och dags börja peppa sig själv för morgondagen då det både är uiltraljud och gångtest på Thorax för min del. Ska bli intressant att se om nya medicinen lett till förbättring. Det känns så i alla fall

Sköt om er

Anmäl
2012-09-18 14:44 #2 av: Eine

Regn regn regn.Och ogenomskinlig plast på utsidan av fönstren.men taket ligger kvar,tur detSkrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2012-09-18 15:45 #3 av: LiloN

Här kom en jättehylla till från IKEA hem. Jag jobbar ju hemifrån och behöver mer plats till lagret. Så nu måste jag röja och röja och röja och organisera... blir nog bra när det är klart.

Och så klart måste man boa och få ordning överallt innan vi får hem Igor.Flört

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.