Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 339 ggr
nakenkatt
9/14/12, 7:21 PM

God Fredagkväll den 14 September

Nu är det snart kväll och jag känner mig mycket bättre.Har haft barn och barnbarn här på eftermiddagen.Det är kumlamarken i stan idag så det har varit mycket folk i farten.men vädret har ej varit det bästa,det har regnat i stort sett hela dagen.Vi tänkte ha en lugn kväll hemma tillsammans med lite goda ostar och lite kex.Vi har haft lite katt hygien här också.Eddie var först ut att bada,han blir så fin och rosa.Han är den som är lättast att bada av dem.Nu ska vi sätta oss och titta på TV.Trevlig Fredagkväll allihop.

Annons:
MrsCecilia
9/14/12, 7:42 PM
#1

Känner mig alldeles skakigt efter en massa händelser på jobbet i dag. Hot och våld är inget jag är van vid. Nu snurrar allt som en film i huvudet.

Tur att man har katterna och familjen att komma hem till.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

nakenkatt
9/14/12, 8:51 PM
#2

Hot och våld är vardagsmat i mitt jobb,men man vänjer sig aldrig vid det.Det som är viktigt är att man direkt får stöd och hjälp om så behövs.och att det finns en ordentlig handlingsplan på arbetsplatsen för hot och våld.Vi har också gått kursen skonsam skyddsteknik.Som du säger är det viktigt att man har folk omkring sig efter jobbet när man kommer hem.det är väldigt olika hur man reagerar också beroende på situationen.ha en bra helg Cecilia.

Upp till toppen
Annons: