Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 506 ggr
nakenkatt
9/12/12, 11:53 AM

12 september

Då var det Onsdag idag.Ska försöka ta mig till jobbet och jobba tre dagar innan helgen.Känns segt,men går nog åt rätt håll.Nu vill jag ej ha mer förkylningar på länge.Jag går och väntar på att min dotter ska ringa och säga att jag blivit mormor till en liten babypojke men telefonen är såå tyst.Det känns precis som när jag väntade mina egna barn,fast jag är mer nervös nu.jag tycker fortfarande hon är en liten flicka,min lilla sladdis.Idag är här en riktig fin dag med sol och värme.Cornisharna njuter ute i sin rastgård,leker och klättrar.De fick nyss lite lunch ute i solen som vart mycket uppskattat.Skönt att de kan ha det så här skönt ett tag,snart kommer hösten och kylan.Men då myser de inne istället framför öppna spisen.Ha det gott.

Annons:
LiloN
9/12/12, 12:38 PM
#1

Hoppas du får ditt samtal snart Nakenkatt!

Jag jobbar på som vanligt. Har ialla fall haft lite skoj för mig och uppdaterat Rexbloggen. http://fromplanetrex.blogspot.se/ Glad

Idag foton på Vågade Lockars fina Iris.

Leffe
9/12/12, 1:00 PM
#2

Börjar bli förkyld lagom till gångtestet. Blir ju fortare anfådd då och då får vi ju inte se om nya medicinen gjort någon verkan.

Det är väntans tider nu. I kväll börjar hockeyallsvenskan, i morgonkväll elitserien och i helgen är det surströmmingsfest.

Sköt om er

lockar
9/12/12, 1:16 PM
#3

Är även hemma idag.

Det går jättebra med kattungarna och hundarna. Nu ligger hundarna på bäddsoffan och kattungarna är överallt och busar.

Jag har ätit surströmming i år. Jättegott. Får se om jag hinner med en gång till.

En härlig dag ute.

LiloN
9/12/12, 2:20 PM
#4

#3  Nu är du fuskig igen med alla dina gosiga djur. Flört

Hälsa Igor från mig! Kyss

Gia
9/12/12, 5:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag är tvungen att omplacera mina två katthonor Cornish Rex, mor och dotter pga sjukdom. Mamman är svart/vit och 2 1/2 år gammal, dottern är solid brun och 10 månader, båda kan med fördel ställas ut om man är intresserad av det.

De är fullförsäkrade, fullvaccinerade, har stamtavla är chippade, kastrerade m m. Det skulle vara önskvärt att de fick bo tillsammans gärna hos en pensionär som sällskap. Båda har ett mycket fint lynne och är tillgivna och sociala. De är innekatter men har tillgång till nätad balkong eller(rastgård som är innätad.)

Vet någon av er här på spalten om en bra person, som skulle kunna tänka sig ha två Cornish  så hör av er till mig. Det känns så jobbigt att vara tvungen omplacera dem men har inget val tyvärr!

Ta gärna kontakt med mig på telefon 072-747 97 62 jag bor i Rimbo utanför Stockholm

Upp till toppen
Annons: