Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 783 ggr
Ulricah
9/11/12, 9:39 AM

11 september

Idag ska jag och tjejerna till veterinären för vaccination.

Förutom det ser det ut att bli en härlig dag med strålande sol lite värme Glad

Ha en bra dag!

Annons:
LiloN
9/11/12, 9:48 AM
#1

Jobbar…  hemifrån som vanligt. Idag ska ett paket på 31 kg med kattställning komma. De ringde igår från Schenker och talade om att deras chaufför inte får lyfta. Så minsta hinder eller tröskel så ställer han paketet… Så jag ser framför mig hur en biffig chaufför kastar av paketet och jag ska försöka släpa in det. Jag är inte så stor direkt.Skrattande

lockar
9/11/12, 11:21 AM
#2

#1 Det skulle vara kul och se dig släpa in paketet.

Idag är jag hemma från jobbet, har inte mycket till röst. Värsta målbrottet.

Kattungar växer så det knakar.

Gittan
9/11/12, 11:25 AM
#3

Sjukskriven september ut. Nu ska jag gå en långpromenad med hunden. Finns inget bättre sätt att koppla av än en promenad i den fridfulla skogen. Hoppas ni får en bra och trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Eine
9/11/12, 11:42 AM
#4

#1 har du en kärra eller liknande så kan ju den vara till hjälp. Annars får du kanske öppna paketet och bära in några delar i taget.Lycka till.

Här är allt lugnt och det är skönt höstväder.Sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LiloN
9/11/12, 11:59 AM
#5

#2 Ha ha ha Birgitta! Kan tänka mig att du skulle njuta då. Flört

Min röst låter också skum. Vi har ju haft en förkylning här hemma som bara går runt och runt. Hoppas det inte är vi som smittat dig!! Hade behövt en varm katt runt halsen jag. 

Sonen är hemma sjuk. Så jag har instruerat honom att när/om (jag har alltid mina tvivel) paketet kommer så får han gå ner och hjälpa dem. Lika bra… Jag ooooorkar inte bära! Tungan ute

nakenkatt
9/11/12, 12:13 PM
#6

samma här,den här virusen eller vad det nu är vill ej försvinna.Är trött på att vara sjuk.idag är det vackert väder här också,och jag sitter här som en annan orkeslös vekling.har så mycket jag skulle vilja göra.Men men får väl ta det som det kommer,det är inget annat.Ska försöka laga lite mat i alla fall.Min kollega ringde från jobbet och undrade om jag kunde jobba ikväll för det fanns ingen personal,pga sjukdom.jag har ledig dag och är dessutom sjuk så det blir inget med det.Ha en riktigt solig dag allihop.Imorgon vill jag vara frisk!!!

Annons:
Leffe
9/11/12, 3:01 PM
#7

Nu har jag varit ute och provianterat medicin, kattmat samt en påse ostbågar. Det sista ska jag ha till kvällens semifinal i speedway på teven.

Sköt om er

nakenkatt
9/11/12, 3:16 PM
#8

Jo ikväll är det ju speedway,vilket innebär att man blir ensam här hemma.kumlingarna är otroligt laddade för denna hemmamatch.

Leffe
9/11/12, 3:23 PM
#9

Jag har tippat att Piraterna blir svenska mästare

nakenkatt
9/11/12, 3:38 PM
#10

ha ha det ska jag säga till Leif när han kommer hem.(faktiskt tror jag det också)

Leffe
9/11/12, 3:39 PM
#11

Nästa säsong är förhoppningsvis det riktiga speedwaylaget däruppe och kämpar. Säger bara RospiggarnaCool

mjau74
9/11/12, 4:10 PM
#12

Savner Sabrina!! Gråter Solen skinner innimellom regnet. Er sykemeldt for en periode så blir endel hekling , strikking og mye kosing med Wicca.

Wicca har blitt veldig urolig og rastløs og mjauer mye. Håper det går seg til med tiden.

Eine
9/11/12, 4:40 PM
#13

#12 det kan ta veckor och månader,de sörjer som vi.Bra att du kan vara hemma med honom..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
Superfly
9/11/12, 4:46 PM
#14

Härhemma har vi njutit sensommar på balkongen.
Vår balkonggranne har tagit hem en fantastiskt vacker och krullig herre vid namn Falcon. Röd, välbyggd, gnistrande blick. Han ligger som en konung på puffkudden på deras balkongbord och skådar ut över omgivningen. 
Flyan är alldeles till sig i trasorna och står på bakbenen på det innätade räcket för att få en glimt av honom. När han går in ropar hon och försöker locka ut honom. Jag tror tantstackarn har förälskat sig.

Det verkar inte särskilt ömsesidigt….

nakenkatt
9/11/12, 5:41 PM
#15

Klart det måste vara intressant att få en snygg kille till granne.

MrsCecilia
9/11/12, 7:51 PM
#16

#14 Vilken upplevelse, helt plötsligt dyker det upp en röd snygging som granne:. Ska bli kul att höra fortsättningen.

Är förövrigt fortfarande förkyld och är inne på min andra vecka på nya jobbet och det är slitsamt att vara nya på jobbet. Jag är alldeles förstörd på kvällarna när jag kommer hem.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Upp till toppen
Annons: