Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 434 ggr
Leffe
9/8/12, 11:35 AM

8 september

Idag ska jag till nybyggda Friends Arena och titta. Där är det öppet hus idag. Ska bli kul att med egna ögon se hur det ser ut alldeles nybyggt.

Sköt om er

Annons:
nakenkatt
9/8/12, 1:25 PM
#1

Och jag ska iväg och jobba.Funderar på att baka,på jobbet alltså.Muffins och kokoskakor tror jag det blir.Här är det härligt höstväder och solen skiner klart.Hoppas på att några brukare vill ta en höstpromenad framåt eftermiddagen.Ha en bra dag.

MrsCecilia
9/8/12, 2:35 PM
#2

Jag är jätteförkyld och det är väldigt synd om mig. Så här görs ingen många knop här inte.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Eine
9/8/12, 5:17 PM
#3

#ts:kanske du fick några fina bilder?

#1 Både bakning och promenad låter mycket lockande. Hoppas du hade en bra dag.

#2 Stackars stackars digKyssSkit och elände. Finns bara en tröst:Man måste inte alltid göra många knop. Ibland är paus viktigt.Flört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
9/8/12, 5:20 PM
#4

Jag tog några bilder bland annat på den undre världen

LiloN
9/9/12, 1:11 PM
#5

Vi var hemma hos Birgitta på Vågade Lockars. Behöver knappast säga mer va? Kattungarna är så himla söta och vi är så förtjusta i Igor.

zoolatri
9/9/12, 1:46 PM
#6

Jag är oxå jätteförkyld:(

Skulle egentligen åka på koncert ikväll, Woven Hand-biljetten ligger i hyllan…Men nu hoppas jag att någon annan kan ta den:(

Annons:
Mona22
9/9/12, 2:25 PM
#7

Gubben och jag håller på med mammas bil, en absgivare är trasig. Lite paus för fika ,sen ut igen Glad

Jag har sett rosa hallon på Traxxas(igen) men denna gången litar jag inte på henne utan ska scanna nästa vecka om det verkligen gömmer sig någon därinne eller om hon luras igen.

Ha en bra dag.

nakenkatt
9/9/12, 3:46 PM
#8

jaha mina kära vänner.Nu vart det allt fel dag igen.Idag är det den 9 September!!!!!!

Upp till toppen
Annons: