Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

7 september

2012-09-06 04:42 #0 av: Leffe

God morgon. Hemma hos mig tror jag bara katterna är vettiga. De sover medan husse sitter och tittar på tennis i teven.

Sköt om er

Anmäl
2012-09-07 11:32 #1 av: Eine

Helt slut är jag. Har jobbat mycket de senaste dygnen så nu känner jag bara för skog och svamp..

Sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2012-09-07 11:48 #2 av: nakenkatt

Hej på er.Idag städar jag huset.har skjutit upp det ett tag pga att jag varit lite orkeslös en tid med förkylning.Men skönt att få det gjort.katterna får vara i sitt rum nu några timmar så jag kan vädra ordentligt.Slipper matlagningen idag,min man och jag ska gå ut och äta lunch.Skönt att få sätta sig vid dukat bord ibland och koppla av.Trevlig Fredag önskar jag er alla!!!!

Anmäl
2012-09-07 13:05 #3 av: nakenkatt

#1 Oj Eine nu har du och jag skrivit på fel dag.Leffe skrev 6 september och du och jag den 7 september,så det kan bli.Hoppas någon mer data kunnig vän här kan rätta till det,eller det kan nog du Eine,du är ju duktig.

Anmäl
2012-09-07 13:14 #4 av: Leffe

Kan ändra tråden till den 7 för det var samma sak i natt och förmiddagen idag i alla fall

Anmäl
2012-09-07 13:21 #5 av: nakenkatt

Jag borde ju veta att det är den 7 september idag.Jag råkar vara född just den dagen.men det är ju glasklart att åldern nu har tagit ut sin rätt.bara att acceptera faktum.

Anmäl
2012-09-07 15:19 #6 av: Eine

haha,men sådan fadäser vi gör...det gäller visst att vara ute i god tid här.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.